Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Corporate Branding von Grundungsunternehmen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Corporate Branding von Grundungsunternehmen Verena Rode
Libristo kód: 07065687
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, augusztus 2004
Ein wesentlicher Erfolgsfaktor von Unternehmen ist die Unternehmensmarke, und starke Unternehmensmar... Teljes leírás
? points 213 b
33 034 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Court of Thorns and Roses Hardcover Box Set Sarah J. Maas / Kemény kötésű
common.buy 45 339 Ft
toplistás
Animal Orchestra Plays Mozart Sam Taplin / Leporelló
common.buy 5 844 Ft
toplistás
To the man I loved too much GABRIELLE G. / Puha kötésű
common.buy 4 367 Ft
toplistás
Spare Prince Harry / Kemény kötésű
common.buy 10 101 Ft
toplistás
Papillon Henri Charriere / Puha kötésű
common.buy 4 755 Ft
Mesjasz Diuny Kroniki Diuny Tom 2 Frank Herbert / Puha kötésű
common.buy 3 372 Ft
Coming of Neo-Feudalism Joel Kotkin / Kemény kötésű
common.buy 10 549 Ft
Die Jakobsbücher Olga Tokarczuk / Kemény kötésű
common.buy 14 587 Ft
Mobile Suit Gundam Thunderbolt, Vol. 15 Yasuo Ohtagaki / Puha kötésű
common.buy 5 640 Ft
Drachentanz / Kemény kötésű
common.buy 8 764 Ft
Vivir y trabajar en el extranjero FEDERICO J. GONZALEZ / Puha kötésű
common.buy 7 147 Ft
Twins of Demeter JOSEPH KONCELIK / Puha kötésű
common.buy 9 509 Ft
Disorder / Kemény kötésű
common.buy 8 470 Ft

Ein wesentlicher Erfolgsfaktor von Unternehmen ist die Unternehmensmarke, und starke Unternehmensmarken sind kein Zufallsprodukt. Auch ist der Markenaufbau kein Teilbereich des Marketing, sondern setzt mit der Unternehmensgründung ein und ist Teil des strategischen Managements. Die Umsetzung des Corporate Branding hat erheblichen Einfluss auf die Überlebensfähigkeit von Unternehmen, besonders von Gründungsunternehmen, die sich binnen eines Zeitfensters am Markt etablieren müssen.§Um die Komplexität des Markenaufbaus zu reduzieren und alle wesentlichen Markenaspekte mit ihren Wirkungen zu berücksichtigen, entwickelt Verena Rode ein umfassendes Corporate Branding-Modell für Gründungsunternehmen, das sie mittels der Partial Least Squares-Methode (PLS) empirisch überprüft und bestätigt. Die Autorin zeigt Wirkungszusammenhänge auf und identifiziert wichtige potenzielle Problemfelder bei der Umsetzung von Corporate Culture, Corporate Behavior, Corporate Design und Corporate Communication. Sie bietet eine konkrete Richtschnur, an der sich Gründer beim Markenaufbau orientieren können.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Corporate Branding von Grundungsunternehmen
Szerző Verena Rode
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 297
EAN 9783824481712
ISBN 3824481715
Libristo kód 07065687
Súly 388
Méretek 148 x 210 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása