Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity Shelby D. Hunt
Libristo kód: 06320109
Kiadó Taylor & Francis Ltd, március 2003
This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field o... Teljes leírás
? points 178 b
28 227 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Happiness Recommended (Yaoi) Souya Himawari / Puha kötésű
common.buy 4 700 Ft
Christian de Cherge Christian Salenson / Puha kötésű
common.buy 11 568 Ft
Anonymous Leader / Puha kötésű
common.buy 11 882 Ft
Child and Adolescent Development Kelvin L. Seifert / Kemény kötésű
common.buy 41 836 Ft
Community, Gender, and Violence Partha Chatterjee / Kemény kötésű
common.buy 51 996 Ft
Breakthrough Business Negotiation - A Toolbox for Managers Michael Watkins / Kemény kötésű
common.buy 26 565 Ft
I Love to Share SHELLEY ADMONT / Kemény kötésű
common.buy 12 024 Ft
Buddha the Body and the Reason Why? Robert Leshin / Puha kötésű
common.buy 4 715 Ft
Figan Ahmed Günbay Yildiz / Puha kötésű
common.buy 5 252 Ft
Book of American Types: Standard Faces American Type Founders Company / Puha kötésű
common.buy 6 630 Ft
Crazy-Stressed Michael J. Bradley / Puha kötésű
common.buy 6 726 Ft
Nationalism and National Identities / Kemény kötésű
common.buy 50 492 Ft
Infanzia berlinese intorno al millenovecento Walter Benjamin / Puha kötésű
common.buy 7 688 Ft

This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity
Szerző Shelby D. Hunt
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2003
Oldalszám 360
EAN 9780765609328
ISBN 9780765609328
Libristo kód 06320109
Súly 612
Méretek 152 x 229 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása