Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen Hans Christian Limmer
Libristo kód: 12612391
In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen e... Teljes leírás
? points 158 b hamarosan hamarosan
24 633 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Sigmund Freud, Gesammelte Werke Sigmund Freud / Kemény kötésű
common.buy 3 474 Ft
toplistás
Shadowscapes Tarot Stephanie Pui-Mun Law / Puha kötésű
common.buy 11 584 Ft
Echo Junior J. Pecheur / Digitális DVD
common.buy 7 581 Ft
hamarosan
Le DELF 100% réussite (B1) Bruno Girardeau / Puha kötésű
common.buy 12 112 Ft
Grooves Only for Drumset Marcus Boeltz / Puha kötésű
common.buy 10 447 Ft
The Friesian Horse Sara Green / Kemény kötésű
common.buy 13 642 Ft
Subjekt - Objekt - Intersubjektivitat Fabrizio Moser / Puha kötésű
common.buy 26 253 Ft
The Fragrance of Her Name Marcia Lynn McClure / Puha kötésű
common.buy 7 178 Ft
Evan's Journey Carol S. Dale / Puha kötésű
common.buy 8 284 Ft
Contemporary Embroidery Design Joan Nicholson / Puha kötésű
common.buy 14 854 Ft
It's a Jesus Thing Tyra 'T-Lily' McNair / Puha kötésű
common.buy 7 083 Ft
Beyond the Great Divide Abbott Fay / Puha kötésű
common.buy 6 729 Ft
Bilal al-Habashi Hilal Kara / Puha kötésű
common.buy 5 184 Ft
Selling You Napoleon Hill / Audio CD
common.buy 4 890 Ft

In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen eine große Rolle. Der Reiz des behandelten Themas liegt in dem Spannungsfeld der emotional bestimmten Mode einerseits und des rational geprägten Controlling andererseits. Ziel der Arbeit ist es, einen Überblick über den Stand und die Perspektiven des Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen zu geben. Dies erfordert zum einen theoretische Überlegungen bezüglich des zugrundezulegenden Controlling-Ansatzes und der Besonderheiten von Mode-Markenartikelunternehmen einschließlich der daraus abzuleitenden spezifischen Anforderungen. Zum anderen soll ein empirisch induktiver Ansatz zur Ableitung praxisrelevanter Gestaltungsempfehlungen für das Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen verfolgt werden.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 238
EAN 9783631305744
ISBN 3631305745
Libristo kód 12612391
Súly 340
Méretek 148 x 210 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása