Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Contemporary Wine Marketing and Supply Chain Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Contemporary Wine Marketing and Supply Chain Management Daniel J. Flint
Libristo kód: 09380377
Kiadó Palgrave Macmillan, december 2015
Contemporary wine marketing practice is changing rapidly due to the intensity of industry competitio... Teljes leírás
? points 598 b
94 191 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Mastery Robert Greene / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
toplistás
The Conspiracy Against the Human Race Thomas Ligotti / Puha kötésű
common.buy 5 919 Ft
toplistás hamarosan
Conclave Penelope Douglas / Puha kötésű
common.buy 4 091 Ft
toplistás
Forest of Enchantment Tarot Lunaea Weatherstone / Kártya
common.buy 12 116 Ft
toplistás
Dragon's Promise Elizabeth Lim / Puha kötésű
common.buy 4 076 Ft
toplistás
Narrative Economics Robert J. Shiller / Puha kötésű
common.buy 7 884 Ft
toplistás
Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden Wizards RPG Team / Kemény kötésű
common.buy 20 458 Ft
toplistás
Daydream Journals / Puha kötésű
common.buy 6 877 Ft
Expectations Investing Michael Mauboussin / Kemény kötésű
common.buy 10 358 Ft
Wills Eye Manual / Puha kötésű
common.buy 36 922 Ft
Grand Blue Dreaming 12 Kenji Inoue / Puha kötésű
common.buy 4 912 Ft
Ruffage Abra Berens / Kemény kötésű
common.buy 10 544 Ft
Complete Book of Chevrolet Camaro, 2nd Edition David Newhardt / Kemény kötésű
common.buy 21 184 Ft
Handbook of Neurosurgery Mark S. Greenberg / Puha kötésű
common.buy 52 881 Ft
Screw It, Let's Do It Sir Richard Branson / Puha kötésű
common.buy 4 534 Ft

Contemporary wine marketing practice is changing rapidly due to the intensity of industry competition, the emergence of numerous media options, and the dynamics of market segments. As new wineries emerge onto the global stage, both they and the entrenched firms must remain well-informed and leverage the latest marketing and sales approaches in order to succeed. Contemporary Wine Marketing and Supply Chain Management intricately weaves academic knowledge, practical insights, and firsthand wisdom from wine executives around the world. Drawing on over 200 interviews and visits with winery owners, executives and managers from over 100 companies in five countries, industry experts across marketing and supply chain management examine successful marketing frameworks as they apply to growers, wineries, distributors and retailers. Combined with contemporary expertise in brand management, sales, research, social media and more, this book explores exciting and effective business practices and offers contemporary marketing ideas that will help wineries thrive.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása