Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Consumption, Media and the Global South

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Consumption, Media and the Global South Mehita Iqani
Libristo kód: 09380345
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, október 2015
What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in medi... Teljes leírás
? points 168 b
26 214 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Lightlark Alex Aster / Kemény kötésű
common.buy 6 066 Ft
toplistás
Jazz, Rags & Blues 3 Martha Mier / Könyv
common.buy 3 634 Ft
Magica Italia / Puha kötésű
common.buy 2 666 Ft
Time Series Analysis and Its Applications Robert H. Shumway / Puha kötésű
common.buy 47 566 Ft
Koreatown Deuki Hong / Kemény kötésű
common.buy 10 778 Ft
WHO Expert Committee on Malaria World Health Organization / Puha kötésű
common.buy 8 312 Ft
verfassungsrechtliche Bedeutung der Vertragsfreiheit Hans Huber / Kemény kötésű
common.buy 11 777 Ft
Con vivencias de España II Blanco Samos / Puha kötésű
common.buy 8 766 Ft
Belastungen im Lehrerberuf Anne Urbutt / Puha kötésű
common.buy 24 971 Ft
Architectonics of Theatricality Ivaylo Alexandroff / Puha kötésű
common.buy 31 191 Ft
Management Made Easy Steve Holt / Puha kötésű
common.buy 7 453 Ft

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? Consumption, Media and the Global South presents original research examining key themes in the ways in which consumption in the global south - by elites, the middle classes, and the poor - is discursively constructed in media texts. With the global triumph of capitalist economies and neoliberal values, consumption is increasingly viewed by populations in the global south as both a right to which they are denied access, and once accessed as evidence of an improved life. The ways in which this debate plays out on the stage of the media is an important element of the picture. This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumption, Media and the Global South
Szerző Mehita Iqani
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 235
EAN 9781137390127
ISBN 1137390123
Libristo kód 09380345
Súly 430
Méretek 223 x 145 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása