Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Consuming Religion

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consuming Religion Vincent J. Miller
Libristo kód: 04167688
Kiadó Bloomsbury Publishing, november 2005
Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important... Teljes leírás
? points 151 b
23 743 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Brot und Spiele Andreas Popp / Kemény kötésű
common.buy 8 830 Ft
Yearbook of International Humanitarian Law 2013 Jessica Dorsey / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
100 Cases in Radiology Robert Thomas / Puha kötésű
common.buy 20 826 Ft
Arbeitsphysiologische Probleme Im Betrieb Bodo Schmidbauer-Jurascheck / Puha kötésű
common.buy 28 697 Ft
Annual Reports on NMR Spectroscopy Graham Webb / Kemény kötésű
common.buy 84 068 Ft
Codes and Consequences Carol Myers-Scotton / Kemény kötésű
common.buy 90 263 Ft
Algebra of Conscience V. A. Lefebvre / Puha kötésű
common.buy 117 107 Ft
Real World of Employee Ownership John Logue / Puha kötésű
common.buy 20 791 Ft

Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important cultural issues it faces: consumerism or "consumer culture." While there is no shortage of expressions of concern about the corrosive effects of consumerism from the standpoint of economic justice or environmental ethics, there is a surprising paucity of theoretically sophisticated works on the topic, for consumerism, argues Miller, is not just about behavioral "excesses"; rather, it is a pervasive worldview that affects our construction as persons-what motivates us, how we relate to others, to culture, and to religion. Consuming Religion surveys almost a century of scholarly literature on consumerism and the commodification of culture and charts the ways in which religious belief and practice have been transformed by the dominant consumer culture of the West. It demonstrates the significance of this seismic cultural shift for theological method, doctrine, belief, community, and theological anthropology. Like more popular texts, the book takes a critical stand against the deleterious effects of consumerism. However, its analytical complexity provides the basis for developing more sophisticated tactics for addressing these problems.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consuming Religion
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 262
EAN 9780826417497
ISBN 0826417493
Libristo kód 04167688
Súly 520
Méretek 151 x 226 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása