Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Consumerism in Twentieth-Century Britain

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumerism in Twentieth-Century Britain Matthew Hilton
Libristo kód: 04092581
Kiadó Cambridge University Press, november 2003
This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political mov... Teljes leírás
? points 127 b
23 428 Ft -14 %
19 918 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tomorrow's People Susan Greenfield / Puha kötésű
common.buy 5 958 Ft
Alabama Stitch Book Natalie Chanin / Kemény kötésű
common.buy 14 271 Ft
Wheat Belly William Davis / Kemény kötésű
common.buy 9 457 Ft
Climate Change Adaptation and Development Tor Hĺkon Inderberg / Puha kötésű
common.buy 30 956 Ft
Alexander's Houses Wim Pauwels / Kemény kötésű
common.buy 42 215 Ft
Writer's Source Book Chris Sykes / Puha kötésű
common.buy 11 525 Ft
Letting Go with Love and Confidence Kenneth Ginsburg / Puha kötésű
common.buy 9 487 Ft
602 Harding McRae / Puha kötésű
common.buy 11 073 Ft
Moral Vision - An Introduction to Ethics David McNaughton / Puha kötésű
common.buy 27 302 Ft
Beginning SQL Server Modeling Bart Weller / Puha kötésű
common.buy 18 000 Ft
House of Bernarda Alba Federico García Lorca / Puha kötésű
common.buy 5 958 Ft
hamarosan
Auf dem Weg ins Imperium David Engels / Kemény kötésű
common.buy 11 304 Ft
Iron Sharpens Iron Orlando Saer / Puha kötésű
common.buy 3 278 Ft
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Puha kötésű
common.buy 6 792 Ft

This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political movement. Matthew Hilton offers a groundbreaking account of consumer movements, ideologies and organisations in twentieth-century Britain. He argues that in organisations such as the Co-operative movement and the Consumers' Association individual concern with what and how we spend our wages led to forms of political engagement too often overlooked in existing accounts of twentieth-century history. He explores how the consumer and consumerism came to be regarded by many as a third force in society with the potential to free politics from the perceived stranglehold of the self-interested actions of employers and trade unions. Finally he recovers the visions of countless consumer activists who saw in consumption a genuine force for liberation for women, the working class and new social movements as well as a set of ideas often deliberately excluded from more established political organisations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása