Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Social Responsibility

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Social Responsibility Imke Schmidt
Libristo kód: 09542720
Kiadó Springer vs, július 2015
Imke Schmidt analysiert aus theoretischer und praktischer Perspektive, welche Verantwortung Konsumen... Teljes leírás
? points 153 b
24 126 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Work Rules! Laszlo Bock / Puha kötésű
common.buy 5 461 Ft
Seelenreise Sarah Schorr / Puha kötésű
common.buy 6 186 Ft
grune Bar und die Geschichte von Patrika Heike Weber / Puha kötésű
common.buy 6 640 Ft
Flocking and Rendezvous in Distributed Robotics Bruce A. Francis / Puha kötésű
common.buy 21 592 Ft
Use of Force Robert J. Art / Puha kötésű
common.buy 37 441 Ft
Solon and Thespis Dennis Kezar / Puha kötésű
common.buy 19 672 Ft
Raw Food Kitchen Book Amanda Brocket / Puha kötésű
common.buy 14 322 Ft
Analise socio-epidemiologica dos casos de dengue em Rondonia Paes De Menezes Rodrigo / Puha kötésű
common.buy 21 783 Ft
Year in the Life of an American Sportsman Ken Baxter / Kemény kötésű
common.buy 14 922 Ft
Beyond the Snow Christine Rawlins / Kemény kötésű
common.buy 21 138 Ft

Imke Schmidt analysiert aus theoretischer und praktischer Perspektive, welche Verantwortung Konsumenten für eine nachhaltige Entwicklung zugeschrieben werden kann. Sie entwickelt dafür ein Modell gemeinsamer Verantwortung, das sich auf die Position und den Einfluss der Marktakteure stützt. Die Autorin setzt die Verantwortung sowohl von Konsumenten (Consumer Social Responsibility) als auch von Unternehmen (Corporate Social Responsibility) in Beziehung zueinander, um gegenseitige Abhängigkeiten bei der Wahrnehmung der jeweiligen Verantwortlichkeiten aufzuzeigen und Möglichkeiten der gemeinsamen Verantwortungsübernahme abzuleiten. Hintergrund ist, dass die Consumer Social Responsibility im Gegensatz zur viel diskutierten Corporate Social Responsibility bisher nicht systematisch in wirtschaftsethische Überlegungen integriert ist und nicht über ein vergleichbares konzeptionelles Fundament verfügt.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása