Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Consumer's Impact through Electronic Media Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer's Impact through Electronic Media Advertising Bhoj Raj Aryal
Libristo kód: 06826172
Kiadó VDM Verlag, július 2009
An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too... Teljes leírás
? points 235 b
36 716 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Puha kötésű
common.buy 4 581 Ft
toplistás
Garden of Priapus Alfred Jarry / Puha kötésű
common.buy 11 194 Ft
La Vida Verde Jocelyn Ramirez / Puha kötésű
common.buy 10 026 Ft
After You Natascha McElhone / Puha kötésű
common.buy 5 909 Ft
Answers about the Afterlife Bob Olson / Puha kötésű
common.buy 7 201 Ft
A is for Animals!: Preschool Coloring Book Rachel Smith / Puha kötésű
common.buy 3 304 Ft
Tragic Muse Henry James / Puha kötésű
common.buy 5 909 Ft
Lake District Winter Climbs Brian Davison / Puha kötésű
common.buy 9 028 Ft
Circling the Sun Paula McLainová / Puha kötésű
common.buy 7 032 Ft
Stalin in Fotografie und Malerei Tatjana Tscherepanow / Puha kötésű
common.buy 19 379 Ft
Beautiful Ever After Katie Piper / Puha kötésű
common.buy 10 321 Ft
Wirksame Interne Kontrollsysteme (IKS) Anika Sümnicht / Puha kötésű
common.buy 22 997 Ft
In piazza B GB 2 Sonja Schmiel / Puha kötésű
common.buy 7 611 Ft

An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too, by §now, there are five main media available: TV, the §press, outdoor, radio and cinema. They are important §in different proportions in different countries. In §case of Nepal; ninety s onwards many private medias §appeared. It is known that TV is very strong and §effective media in developed nations. Still 67.85% of §the audience mostly watch domestic channels like, §NTV, Channel Nepal, Kantipur TV, Image Channel. So §the advertisers should select domestic channel to §advertise the products besides other channels. §Another fact is that, both urban and rural areas §preferred TV is the strong media that can provide §information fast and effectively. In urban households §more than 80 % have TV sets. But in sub-urban areas §that may not happen due to several reasons like lack §of electricity, lack of cable, poor economic §condition etc. Therefore advertiser should select TV §as a most effective media to advertise their product §in urban and rural. In rural area, he can select Radio for to transmit the ad message.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer's Impact through Electronic Media Advertising
Szerző Bhoj Raj Aryal
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 312
EAN 9783639179354
ISBN 3639179358
Libristo kód 06826172
Kiadó VDM Verlag
Súly 458
Méretek 152 x 229 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása