Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Neuroscience

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Neuroscience Klaus W. Bielefeld
Libristo kód: 01688073
Kiadó Springer Gabler, szeptember 2012
Der Autor stellt die für die Marketingwissenschaft sowie die Praxis relevanten Erkenntnisse der Neur... Teljes leírás
? points 257 b
40 463 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lehrbuch, m. 2 Audio-CDs Lourdes Miquel / Puha kötésű
common.buy 13 803 Ft
Curious George Learning Library H A Rey / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Das stille Mädchen Peter H / Puha kötésű
common.buy 6 831 Ft
Bio-Objects Niki Vermeulen / Kemény kötésű
common.buy 95 642 Ft
hamarosan
First Line of Defense John Moors Cabot / Kemény kötésű
common.buy 16 620 Ft
Geheimnisse des Seelenlebens Gustav Stutzer / Puha kötésű
common.buy 13 078 Ft

Der Autor stellt die für die Marketingwissenschaft sowie die Praxis relevanten Erkenntnisse der Neurowissenschaften erstmalig in einer umfassenden Darstellung vor. Ihre Bedeutung für die effizientere Markenführung erläutert er an Beispielen bekannter Marken sowie Eigenmarken des Lebensmittelhandels. Mit seiner interdisziplinär angelegten Arbeit schließt der Autor die Lücke zwischen den bisherigen Erkenntnissen der Konsumentenverhaltenswissenschaft und der neurowissenschaftlichen Forschung. Er zeigt ferner, dass Neuromarketing den Anspruch, die Blackbox des Konsumentengehirns zu öffnen, bisher nicht erfüllt.Consumer Neuroscience, ein wirtschafts- und verhaltenswissenschaftlich orientierter Bereich der Neurowissenschaften, ist seit Jahren ein Topthema im Marketing. Klaus W. Bielefeld stellt die für die Marketingwissenschaft sowie die Praxis relevanten Erkenntnisse der Neurowissenschaften erstmalig in einer umfassenden Darstellung vor und schließt die Lücke zwischen den bisherigen Erkenntnissen der Konsumentenverhaltenswissenschaft und der neurowissenschaftlichen Forschung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer Neuroscience
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 471
EAN 9783658005603
ISBN 3658005602
Libristo kód 01688073
Súly 594
Méretek 148 x 210 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása