Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Lending in France and America

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Consumer Lending in France and America Gunnar Trumbull
Libristo kód: 02178775
Kiadó Cambridge University Press, augusztus 2014
Why did America embrace consumer credit over the course of the twentieth century, when most other co... Teljes leírás
? points 279 b
43 924 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Trout Fishing in America Richard Brautigan / Puha kötésű
common.buy 4 625 Ft
Englische Tunnelbauten Philipp Forchheimer / Puha kötésű
common.buy 17 234 Ft
Life of Stars Giora Shaviv / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft
Weiterfuhrende statistische Methoden fur Politikwissenschaftler Georg Wenzelburger / Kemény kötésű
common.buy 12 811 Ft
Strings and Symmetries Gülen Aktas / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Do it Now William J. Knaus / Puha kötésű
common.buy 6 816 Ft
Modeling, Simulation and Optimization of Bipedal Walking Katja Mombaur / Kemény kötésű
common.buy 52 141 Ft

Why did America embrace consumer credit over the course of the twentieth century, when most other countries did not? How did American policy makers by the late twentieth century come to believe that more credit would make even poor families better off? This book traces the historical emergence of modern consumer lending in America and France. If Americans were profligate in their borrowing, the French were correspondingly frugal. Comparison of the two countries reveals that America's love affair with credit was not primarily the consequence of its culture of consumption, as many writers have observed, nor directly a consequences of its less generous welfare state. It emerged instead from evolving coalitions between fledgling consumer lenders seeking to make their business socially acceptable and a range of non-governmental groups working to promote public welfare, labor, and minority rights. In France, where a similar coalition did not emerge, consumer credit continued to be perceived as economically regressive and socially risky.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása