Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Behavior. The role of Consumer Behavior in marketing strategy in the 3 marketing stimuli

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Behavior. The role of Consumer Behavior in marketing strategy in the 3 marketing stimuli Ravi Kumar
Libristo kód: 14114800
Kiadó Grin Publishing, augusztus 2016
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


BNDL Barbara Foley / Kemény kötésű
common.buy 26 771 Ft
Chico, mediano, grande / Small, Medium, Large Graciela Repun / Kemény kötésű
common.buy 3 401 Ft
LETTERS TO A SECEDER FROM THE CHURCH OF WILLIAM E SCUDAMORE / Kemény kötésű
common.buy 15 864 Ft

Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 10, Lancaster University, course: Consumer Behaviour, language: English, abstract: This text gives an overview on consumer behavior and the subsequent marketing strategies that can be developed. We can say that consumer behavior plays an important role in the field of choosing, buying, and using the product. There are many definitions of consumer behavior. As given in a book published by sage publication "Consumer behavior is the activities people undertake when obtaining, consuming and disposing of products and services (Blackwell et al., 2001)". This definition is widely used mostly everywhere. Consumer behavior doesn't mean that it's just about how consumer behavior while buying a product or services its more about the steps that consumer and his/her mind will go through before purchasing any product, the psychological factors plays a vital in the selection of the steps and the product or services that can include, the attitude and the thought process of the consumer getting effected by his background where is he/she is coming from, the environment around the consumer also affects the decision making power.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer Behavior. The role of Consumer Behavior in marketing strategy in the 3 marketing stimuli
Szerző Ravi Kumar
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 20
EAN 9783656988588
ISBN 3656988587
Libristo kód 14114800
Súly 54
Méretek 178 x 254 x 1
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása