Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context Krittinee Nuttavuthisit
Libristo kód: 06830000
Kiadó VDM Verlag, január 2010
This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the phi... Teljes leírás
? points 165 b
26 510 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Snapshots Alain Robbe-Grillet / Puha kötésű
common.buy 9 218 Ft
EINFHRUNG IN AUSGEWHLTE WERKE PETR ILIC THOMAS KOHLHASE / Kemény kötésű
common.buy 20 222 Ft
Berenstain Bears Faithful Friends Jan Berenstain / Puha kötésű
common.buy 2 173 Ft
Die USA als Zielland von Migration aus Mexiko Katrin Theresia Horngacher / Puha kötésű
common.buy 23 956 Ft
Ransom Richard Maibaum / Puha kötésű
common.buy 5 551 Ft
Biomedizinische Technik 1991 Helmut Hutten / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Chile, un Pais Colonialista Oscar Mendoza Uriarte / Puha kötésű
common.buy 26 510 Ft
Contribution Du Laboratoire de Diagnostic Parasitaire Aboubacar A. Oumar / Puha kötésű
common.buy 26 304 Ft
Bobbo Goes To School Shirley Hughes / Puha kötésű
common.buy 3 831 Ft
Enviromedics Paul Auerbach / Kemény kötésű
common.buy 14 640 Ft
Genesis of the Chicago Renaissance Mary Hricko / Puha kötésű
common.buy 28 750 Ft
Digitale Netze Martin Bossert / Puha kötésű
common.buy 21 443 Ft
Piranhas in the Bidet Phil Jesson / Puha kötésű
common.buy 9 156 Ft
Designer's Guide to Fashion Apparel Evelyn L Brannon / Puha kötésű
common.buy 17 694 Ft

This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the philosophy of aesthetics into the domain of retail marketing. Realizing that research on consumer aesthetic experience must broaden into a diverse sociocultural context, this ethnographic study was conducted in a shopping mall with the goal to develop a theory that explains how a variety of consumer aesthetic experiences is formed, and what the major factors that account for this variety are. As a result, this book illustrates the four dominant categories of consumer aesthetic experiences - pure, popular, modern, and postmodern - and their unique characteristics. This study also extends our understanding of the co-creative experience of the consumer and demonstrates how to enhance retail design strategy.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 124
EAN 9783639221688
ISBN 3639221680
Libristo kód 06830000
Kiadó VDM Verlag
Súly 191
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása