Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Construction of Arithmetical Meanings and Strategies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Construction of Arithmetical Meanings and Strategies Leslie P. Steffe
Libristo kód: 06793884
The studies presented in this book should be of interest to anybody concerned with the teaching of a... Teljes leírás
? points 361 b
56 831 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Adolescent Gambling in Addis Ababa, Ethiopia Tariku Abdi / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Japan-British Exhibition of 1910 A.Hotta- Lister / Kemény kötésű
common.buy 119 375 Ft
Pricing of Electricity Shradha Sitaula / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Spring Surprises Anna Jane Hays / Puha kötésű
common.buy 2 111 Ft
Passion for God Professor Lyle Dorsett / Puha kötésű
common.buy 5 778 Ft
Music, Difference and the Residue of Race Jo Haynes / Puha kötésű
common.buy 33 426 Ft

The studies presented in this book should be of interest to anybody concerned with the teaching of arithmetic to young children or with cognitive development in general. The 'eaching experiment· was carried out with half a dozen children entering first grade over two years in biweekly sessions. Methodologically the authors' research is original. It is a longitudinal but not a naturalistic study, since the experimenter-teachers directed their interaction with each individual child with a view to his or her possible progress. It is experimental in the sense that two groups of subjects were selected according to criteria derived from an earlier study (Steffe, von Glasersfeld, Richards & Cobb, 1983) and that the problems proposed were comparable, though far from identical across the subjects; but unlike more rigid and shorter "learning" or ''training" studies it does not include pre-and posttests, or predetermined procedures. Theoretically, the authors subscribe to Piagefs constructivism: numbers are made by children, not found (as they may find some pretty rocks, for example) or accepted from adults (as they may accept and use a toy). The authors interpret changes in the children's counting behaviors in terms of constructivist concepts such as assimilation, accommodation, and reflective abstraction, and certain excerpts from protocols provide on-line examples of such processes at work. They also subscribe to Vygotsky's proposal for teachers '0 utilize the zone of proximal development and to lead the child to what he (can) not yet do· (1965, p. 104).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Construction of Arithmetical Meanings and Strategies
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Oldalszám 343
EAN 9780387966885
ISBN 0387966889
Libristo kód 06793884
Súly 552
Méretek 155 x 235 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása