Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Computer Games in the Efl Classroom

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Computer Games in the Efl Classroom Marie Schneider
Libristo kód: 07086837
Kiadó Anchor Academic Publishing, május 2013
Fact is that commercial computer games play an extensive role in young people's lives, today. Accord... Teljes leírás
? points 281 b
44 161 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sky Without Eagles Donovan / Puha kötésű
common.buy 5 446 Ft
Schopenhauer Julian Young / Kemény kötésű
common.buy 86 151 Ft
Biblical Perspectives on Aging J. Gordon Harris / Puha kötésű
common.buy 34 232 Ft
Charles D. Statton Charles Statton / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Multicriterion Decision in Management Jean-Charles Pomerol / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Oil Sector Owners in Putin's Russia Maria Semykoz / Puha kötésű
common.buy 18 383 Ft
African Immigrants and HIV testing Rita Amadi / Puha kötésű
common.buy 28 358 Ft
Dispensing Justice David James George Hennessy Windlesham / Kemény kötésű
common.buy 89 642 Ft
Finanzwirtschaftlich Basierte Unternehmenssteuerung Walter S. A. Schwaiger / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft

Fact is that commercial computer games play an extensive role in young people's lives, today. According to a recent study, 62 % of German teenagers play computer games at least once a week. This development led many researchers, school leaders and teachers to the question in how far games can be used to engage young people and support their learning inside the classroom.§These considerations have been supported by various studies, showing that computer games can enhance various cognitive skills such as the ability of concentration, stamina, tactical aptness, anticipatory thinking, orientation in virtual spaces, and deductive reasoning. Since then, few research projects have launched which examine digital game based learning (i.e. the learning with the help of computer games), both on a theoretical and empirical level.§This study approaches the subject of digital game based learning in the EFL classroom from three different angles:§Firstly, a scientific perspective will be adopted. The principles of the design and construction of games and game worlds will be examined.§Secondly, the subject of the psychological effects of games on the player will be broached.§Thirdly and as the main point, the didactic potential of computer games will be explored in detail. The author presents ways of integrating games into teaching units, and further, the abilities and competences that can be enhanced by the use of digital games. Moreover, particular challenges and problems will be identified that arise when the use of a digital game in class is planned.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Computer Games in the Efl Classroom
Szerző Marie Schneider
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 126
EAN 9783954890682
ISBN 3954890682
Libristo kód 07086837
Súly 172
Méretek 148 x 210 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása