Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Computer Games and the Social Imaginary

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Computer Games and the Social Imaginary Graeme Kirkpatrick
Libristo kód: 02310649
Kiadó Polity Press, szeptember 2013
In this compelling book, Graeme Kirkpatrick argues that computer games have fundamentally altered th... Teljes leírás
? points 61 b
9 552 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Visual Dictionary of Architecture 2e Francis D K Ching / Puha kötésű
common.buy 24 681 Ft
toplistás
Memes in Digital Culture Limor Shifman / Puha kötésű
common.buy 6 024 Ft
My Hero Academia: Vigilantes, Vol. 5 Hideyuki Furuhashi / Puha kötésű
common.buy 3 735 Ft
English Accents and Dialects Arthur Hughes / Puha kötésű
common.buy 24 571 Ft
Hershel and the Hanukkah Goblins Eric A. Kimmel / Kemény kötésű
common.buy 6 726 Ft
History of the English Language David Denison / Puha kötésű
common.buy 35 142 Ft
Chinese Origami Chen Yuehua / Kemény kötésű
common.buy 9 502 Ft
African Photography from The Walther Collection Artur Walther / Kemény kötésű
common.buy 95 784 Ft
Sapphire Thomas Graham Jr / Puha kötésű
common.buy 9 723 Ft
Travels and Discoveries in the Levant Charles Thomas Newton / Puha kötésű
common.buy 24 822 Ft
Access Accents: London (Cockney) Gwyneth Strong / Audio CD
common.buy 10 225 Ft
Managing Risk: Best Practices for Pilots Dale Wilson / Puha kötésű
common.buy 8 247 Ft
Growing Great Boys Ian Grant / Puha kötésű
common.buy 5 958 Ft
Blade of Grass Lewis DeSoto / Puha kötésű
common.buy 7 670 Ft
Evidence and Faith Charles Taliaferro / Kemény kötésű
common.buy 57 379 Ft
Physiology of Membrane Disorders Thomas Andreoli / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft

In this compelling book, Graeme Kirkpatrick argues that computer games have fundamentally altered the relation of self and society in the digital age. Tracing the origins of gaming to the revival of play in the 1960s counter culture, Computer Games and the Social Imaginary describes how the energies of that movement transformed computer technology from something ugly and machine-like into a world of colour and 'fun'. In the process, play with computers became computer gaming -- a new cultural practice with its own values. From the late 1980s gaming became a resource for people to draw upon as they faced the challenges of life in a new, globalizing digital economy. Gamer identity furnishes a revivified capitalism with compliant and 'streamlined' workers, but at times gaming culture also challenges the corporations that control game production. Analysing topics such as the links between technology and power, the formation of gaming culture and the subjective impact of play with computer games, this insightful text will be of great interest to students and scholars of digital media, games studies and the information society.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása