Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Competitiveness in the Tourism Sector

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Competitiveness in the Tourism Sector Samuelson Wei-Chiang Hong
Libristo kód: 01738213
International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing c... Teljes leírás
? points 331 b
52 141 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Konvence ve vědě a filosofii Jiří Nosek / Puha kötésű
common.buy 2 594 Ft
Copper Wire Bonding Preeti S. Chauhan / Kemény kötésű
common.buy 67 153 Ft
Non-Linear Dynamics and Endogenous Cycles Gilbert Abraham-Frois / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
hamarosan
Virginia Papers on the Presidency Kenneth W. Thompson / Puha kötésű
common.buy 10 055 Ft
Der Nachtmanager John Le Carré / Puha kötésű
common.buy 4 408 Ft
Verfassungsgeschichte und Staatsrechtslehre Georg Kassimatis / Kemény kötésű
common.buy 20 569 Ft
Eine Galaxis ist noch kein Universum J.K.G. Wieland / Puha kötésű
common.buy 12 242 Ft
Null Chance - Peter Heilands vierter Fall Felix Huby / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft
Experimental Glycoscience Naoyuki Taniguchi / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Oxford Handbook of Management Consulting Matthias Kipping / Kemény kötésű
common.buy 92 146 Ft
Comparative Analysis of English and French Body Idioms Martina Nemcova / Puha kötésű
common.buy 20 569 Ft

International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing countries in the 21st century, especially for Asia. To generate long-term growth, countries with tourism-based economies must develop strategies for employing their comparative advantages to achieve competitive advantages. However, competitiveness in the tourist industry is multi-dimensional and complex. This study evaluates the competitiveness of the Taiwanese tourism sector by a multi-dimensional framework. The theoretical model proposes that the competitiveness of tourist destinations should be composed of Ricardian comparative advantages (like the conditions of natural endowments and the degree of technological change); Porterian competitive advantages; tourism management, i.e., providing high quality education and job training, public goods, support services and reduced transaction costs to enhance comparative and competitive advantages; and environmental conditions.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása