Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Competence Analysis rüggemann/ Nyström/ Kiefer/ Gence
Libristo kód: 01595511
Kiadó Grin Publishing, július 2007
Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 98 b
16 152 Ft -1 %
15 830 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Centrálny nervový systém Per Brodal / Kemény kötésű
common.buy 11 422 Ft
Spiritual Economy Blanton / Kemény kötésű
common.buy 46 800 Ft
Journey through Thuringia - Reise durch Thüringen Tina Herzig / Kemény kötésű
common.buy 7 318 Ft
Budgeting and Management of Operations Abdiqani Egal / Puha kötésű
common.buy 19 466 Ft
Early Music History: Volume 24 Iain Fenlon / Puha kötésű
common.buy 16 844 Ft
EPD Congress 2013 Minerals Metals & Materials Socie / Kemény kötésű
common.buy 46 733 Ft
Risk-Based Performance Management James Creelman / Kemény kötésű
common.buy 31 371 Ft

Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,3 (A), Växjö University (Centre of Competitiveness), course: International Marketing Strategy, language: English, abstract: Staying one step ahead of competition requires a sufficient short and long term strategy. To formulate these strategies it is of great importance to analyse the inner competence of a firm. For the last decades several researchers have been developing different approaches to determine idiosyncratic factors generating sustainable competitive advantage (SCA) by a value creating strategy.In the analytical discussion we have developed our own model by considering the existing approaches and adding some new important factors as driver and forces of SCA. Thus, the model is applied to Peugeot to show its feasibility. The model shows the synergy through the collective learning between the internal factors: resources, capabilities, competences, core competence; and the external factors: customer relationship, competitors and stresses the importance of interaction between these factors to shape the SCA of a firm placed in a highly competitive market.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Competence Analysis
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 60
EAN 9783638702997
ISBN 3638702995
Libristo kód 01595511
Súly 91
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása