Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India Abhilash Sukumaran
Libristo kód: 07095207
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
Over the last few years, there has been considerable growth in sales and consumption of alcohol in I... Teljes leírás
? points 124 b
21 026 Ft -4 %
19 981 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tigers I and II and their Variants Hilary L. Doyle / Kemény kötésű
common.buy 19 208 Ft
Sexuality, War, and Schizophrenia Paul Roazen / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Cook-Ahead Cookbook Cynthia MacGregor / Puha kötésű
common.buy 3 296 Ft
Pedestrian Guardrailing Great Britain: Department for Transport / Puha kötésű
common.buy 26 639 Ft
Formando profesionistas con tecnicas de Coaching Paola Nayeli Cortez Herrera / Puha kötésű
common.buy 13 338 Ft
Origins of Pan-Africanism Marika Sherwood / Kemény kötésű
common.buy 79 567 Ft
Hegemony Constrained / Puha kötésű
common.buy 16 026 Ft
Plant-Derived Antimycotics Donatella Mares / Puha kötésű
common.buy 54 277 Ft
Reluctant Lieutenant Jerry Morton / Puha kötésű
common.buy 8 461 Ft
Geometry of Polynomials Morris Marden / Puha kötésű
common.buy 72 975 Ft
Contemporary Japanese Thought Richard Calichman / Kemény kötésű
common.buy 51 270 Ft
For the Love of Honey Ron Maier / Puha kötésű
common.buy 5 582 Ft

Over the last few years, there has been considerable growth in sales and consumption of alcohol in India. The sales figures estimated for the future also shows a tremendous growth. Indian youth have started consuming alcohol at a very young age. In India, direct advertising of alcoholic beverages is banned. Hence companies try to gain market share using surrogate advertisements and other promotional activities. In this paper i have tried to analyse how loyalty marketing and communication is impacting alcohol consumption in India. This book should enable readers to understand the various marketing methods used by the industries and also how the youth are being introduced to alcohol consumption. This book should give a clear insight into loyalty marketing, customer loyalty, phases of loyalty and statistical data based on gender addressing various factors related to alcohol consumption.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 72
EAN 9783659252099
Libristo kód 07095207
Súly 124
Méretek 150 x 220 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása