Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Communication and Organizational Culture

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Communication and Organizational Culture Joann N. Keyton
Libristo kód: 04787536
Kiadó SAGE Publications Inc, január 2011
A clear and concise introduction to the different approaches to studying organizational culture Joan... Teljes leírás
? points 362 b
58 191 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Developing Mediumship Gordon Smith / Puha kötésű
common.buy 9 027 Ft
Devil's Footsteps E. E. Richardson / Puha kötésű
common.buy 5 196 Ft
Chemistry at Extreme Conditions M. R. Manaa / Kemény kötésű
common.buy 97 184 Ft
hamarosan
Chess and Machine Intuition George Whitmer Atkinson / Puha kötésű
common.buy 13 610 Ft
Die Ewigen Diener Perry Rhodan / Kemény kötésű
common.buy 7 869 Ft

A clear and concise introduction to the different approaches to studying organizational culture Joann Keyton introduces the basic elements-assumptions, values, and artifacts-of organizational culture, draws on communication and management research findings, and integrates practical applications throughout the text. The book helps students to identify and read organizational culture through different lenses, create cultural interpretations, and ultimately make informed work and employment decisions. Key Features * Offers a communication perspective: The focus on communication practices and processes helps students understand how they can influence the organization culture * Synthesizes the research: By bringing together research sources from across many disciplines, Keyton provides a unique analysis of the organizational culture literature * Provides a multi-perspective view of organizational culture: Perspectives covered include symbolic performance, narrative reproduction, textual reproduction, management, and power and politics * Concludes with a practical "Culture Toolkit": The toolkit provides quantitative and qualitative techniques for conducting analyzes of organizational culture * NEW! The Second Edition examines how organizational culture is shaped by communication technology and globalization, provides more international examples, and includes a new section on mergers and acquisitions This is an ideal text for upper-division undergraduates and graduate-level courses in Organizational Communication and related courses in departments of business and management, psychology, communication studies, and sociology.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása