Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Communicating Globally Wallace V. Schmidt
Libristo kód: 04784907
Kiadó SAGE Publications Inc, április 2007
Communicating Globally: Intercultural Communication and International Business provides students wit... Teljes leírás
? points 460 b
72 378 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cobra Frederick Forsyth / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
System Modelling and Optimization A. Prekopa / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Constructing Coleridge Alan D. Vardy / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft
Film and the German Left in the Weimar Republic Bruce Murray / Puha kötésű
common.buy 16 131 Ft
Implementing Evidence-Based Academic Interventions in School Settings Sylvia A. Rosenfield / Kemény kötésű
common.buy 52 801 Ft
Industrial Revolution in Iron Chris Evans / Kemény kötésű
common.buy 77 839 Ft

Communicating Globally: Intercultural Communication and International Business provides students with a cultural general awareness of diverse world views, valuable insights on understanding and overcoming cultural differences, and a clear path to international business success. This text integrates the theory and skills of intercultural communication with the practices of multinational organizations and international business. Intended as supplemental reading in courses on communication, culture, and globalism, this book provides an innovative perspective on cosmopolitan communication, global leadership, cultural synergy, and the dynamic processes affecting international business. The book discusses the implications of these approaches and the new competencies needed for conducting international business and entering the world marketplace. It examines intercultural transitions and cross-cultural relationships as well as how virtual groups or teams and constant change influence multinational organizations.The book further provides insights into doing business abroad by examining significant geographic regions and emphasizing cultural themes and patterns, business conduct and characteristics, and emerging trends. Also included is a regional resource guide that establishes a sensible foundation for readers to continue their own cross-cultural or international business research, personally transforming their understanding into individually instructive significance.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Communicating Globally
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 336
EAN 9781412913171
ISBN 1412913179
Libristo kód 04784907
Súly 454
Méretek 153 x 228 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása