Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Collaborative Customer Relationship Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Collaborative Customer Relationship Management Alexander H. Kracklauer
Libristo kód: 01650896
Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organiza... Teljes leírás
? points 154 b
24 627 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hellblazer Popel a prach Brian Azzarello / Kemény kötésű
common.buy 4 310 Ft
Nové mocnosti globálního Jihu Linda Piknerová; David Šanc / Puha kötésű
common.buy 5 174 Ft
Complete Illustrated Lewis Carroll Lewis Carroll / Puha kötésű
common.buy 9 264 Ft
hamarosan
Family & Friends 6 Audio Class CD Jenny Quintana / Audio CD
common.buy 18 288 Ft
Butoh Fraleigh / Puha kötésű
common.buy 14 535 Ft
Der grüne Heinrich, Erste Fassung Gottfried Keller / Puha kötésű
common.buy 7 986 Ft
Africa's Odious Debts James Boyce / Puha kötésű
common.buy 9 167 Ft
Engineering Education and Management Liangchi Zhang / Kemény kötésű
common.buy 96 373 Ft
Haus der Schildkröten Annette Pehnt / Puha kötésű
common.buy 4 121 Ft
Changing the Questions Margaret A. Farley / Puha kötésű
common.buy 12 362 Ft
MEMS-based Circuits and Systems for Wireless Communication Christian C. Enz / Kemény kötésű
common.buy 48 539 Ft

Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organizations are searching for new ways to achieve and retain a competitive advantage via customer intimacy and CRM. This book presents a new strategic framework that has been tested successfully with various global companies. New management concepts such as Collaborative Forecasting and Replenishment, CRM, Category Management, and Mass Customization are integrated into one holistic approach. Experts from companies like McKinsey and Procter&Gamble, as well as authors from renowned academic institutions, offer valuable insights on how to redesign organizations for the future.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása