Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Collaboration in Tourism Businesses and Destinations

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Collaboration in Tourism Businesses and Destinations Dogan Gursoy
Libristo kód: 05335983
Kiadó Emerald Publishing Limited, január 2015
Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partne... Teljes leírás
? points 529 b
82 999 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Freedom from the Diet Trap Jason Vale / Puha kötésű
common.buy 6 275 Ft
8 Mile, 1 Blu-ray Craig Kitson / Blu-ray
common.buy 6 445 Ft
British Naval Aviation Tim Benbow / Kemény kötésű
common.buy 83 285 Ft
Life of Captain Cipriani C L R James / Puha kötésű
common.buy 13 488 Ft
hamarosan
Public Concerns Nicholas Rescher / Puha kötésű
common.buy 23 692 Ft
Correspondence of Dante Gabriel Rossetti 9 Dante Gabriel Rossetti / Kemény kötésű
common.buy 75 570 Ft
Crossing the Carpathians Carmen Bugan / Puha kötésű
common.buy 7 730 Ft
Diagnostik in der Psychotherapie Rolf-Dieter Stieglitz / Puha kötésű
common.buy 10 601 Ft
Between Utopia and Dystopia Hanan Yoran / Puha kötésű
common.buy 28 336 Ft
CLEP Analyzing and Interpreting Literature Editors of Rea / Puha kötésű
common.buy 12 735 Ft
Managing Counterrevolution Stephen M. Streeter / Puha kötésű
common.buy 16 088 Ft

Tourism, travel and leisure (TTL) are highly diverse and fragmented industries. Alliances and partnerships can be used as a framework providing small and medium-sized tourism enterprises (which do not possess adequate resources or organizational capabilities) with opportunities to operate in a competitive business environment. This book will: (i) present the theoretical and analytical frameworks underlying business co-operation and alliances; (ii) analyse the main issues and aspects related to business partnerships; (iii) investigate the contribution of these alliances in the field of management and marketing of TTL businesses; (iv) examine and highlight the factors associated with their success and/or influencing the successful operations of such alliances at business and destination levels; (v) explore their adoption, application and management in various contexts of TTL businesses; and (vi) present and discuss case studies illustrating the various issues and aspects. The volume will conclude by providing management and marketing implications and recommendations for tourism business, destination managers and local planners to enable them to successfully operate such alliances.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Collaboration in Tourism Businesses and Destinations
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 368
EAN 9781783508112
ISBN 1783508116
Libristo kód 05335983
Súly 746
Méretek 172 x 249 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása