Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Collaborating with Customers to Innovate

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Collaborating with Customers to Innovate Emanuela Prandelli
Libristo kód: 05101352
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, augusztus 2008
"Collaborating with Customers to Innovate" explores the collaborative potential offered by customers... Teljes leírás
? points 285 b
50 965 Ft -10 %
45 868 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Taj Mahal (Puzzle) / Játék
common.buy 12 936 Ft
Balkans Dennis P. Hupchick / Kemény kötésű
common.buy 29 245 Ft
Words and Images Christopher Gauker / Puha kötésű
common.buy 23 972 Ft
Genealogy of the Tragic Joshua Billings / Kemény kötésű
common.buy 23 518 Ft
Cuba and the Caribbean Andres Serbin / Kemény kötésű
common.buy 74 901 Ft
hamarosan
Getting Out Mark Ehrman / Puha kötésű
common.buy 7 482 Ft
Das Jenseits der Philosophie Josef Mitterer / Kemény kötésű
common.buy 6 339 Ft
Bicycling America's National Park Sarah Bennett Alley / Puha kötésű
common.buy 8 620 Ft
Law and Economics of Insurance / Kemény kötésű
common.buy 307 931 Ft
Alchemy in Contemporary Art Urszula Szulakowska / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Sport auf öffentlichen Straßen, Wegen und Plätzen Hans-Peter Neumann / Puha kötésű
common.buy 42 294 Ft

"Collaborating with Customers to Innovate" explores the collaborative potential offered by customers in digital environments to enhance the effectiveness of new product development. The internet has created the problem of an increasing need for innovation in a context where information is transparent, competitors are just one click away, and product lifecycles are shrinking. However, as the book demonstrates, the internet also provides the solution - enabling new forms of value creation with customers and an efficient way to harness distributed competences.Specifically, the authors highlight the role that digital environments play in allowing firms to engage customers in product design and testing. They develop a major review of web-based tools for marketing interaction and then explore the opportunities for sustaining innovation through collaboration beyond the customer-firm relationship. The book enriches an important debate in management and in academia on the new product development process. It encompasses marketing approaches and is sharply focused on the opportunities that digital technologies have created for involving customers in collaborative innovation, and actionable recommendations for putting collaborative innovation to work. The book will appeal to academics as well as practitioners in marketing and new product development as well as MBA students on marketing and new product development courses.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Collaborating with Customers to Innovate
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 176
EAN 9781847203731
Libristo kód 05101352
Súly 363
Méretek 156 x 234 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása