Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Coffee Paradox

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Coffee Paradox Benoit Daviron
Libristo kód: 05095046
Kiadó Bloomsbury Publishing, november 2005
The global coffee chain is currently characterized by a paradoxical coexistence of a 'coffee boom' i... Teljes leírás
? points 282 b
47 780 Ft -4 %
45 399 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Oxford Readings in Vergil's Aeneid Harrison / Kemény kötésű
common.buy 126 433 Ft
Dead Subjects Antonio Viego / Kemény kötésű
common.buy 54 488 Ft
Art of Adornment Gibbs Smith Publishers / Kemény kötésű
common.buy 5 680 Ft
Bookmaking Marshall Lee / Puha kötésű
common.buy 18 533 Ft
On the Meaning of Life John Cottingham / Puha kötésű
common.buy 18 358 Ft
Chemistry, Society and Environment Colin A. Russell / Kemény kötésű
common.buy 42 407 Ft
Epistemic Game Theory Andres Perea / Kemény kötésű
common.buy 57 320 Ft
Inner Workings of the Novel Allan H. Pasco / Kemény kötésű
common.buy 24 806 Ft
Liturgy and Music Robin Leaver / Puha kötésű
common.buy 20 222 Ft
Liaisons dangereuses Mary Lindemann / Kemény kötésű
common.buy 19 223 Ft
Finding the Real You Cathy Dean / Puha kötésű
common.buy 2 333 Ft

The global coffee chain is currently characterized by a paradoxical coexistence of a 'coffee boom' in consuming countries and a 'coffee crisis' in producing countries. This book shows that the 'coffee paradox' exists because the coffee farmers sell and the coffee consumers buy embed increasingly different 'attributes'. The distribution of value along the coffee chain is then determined by how actors define, control and value its different attributes - given a certain demand and supply situation. The authors argue that the passage from the 'economy of things' to the 'economy of ideas' leaves limited perspectives for primary commodity producers. At the same time, new opportunities provided by 'speciality' and 'ethical' markets can be exploited - but only if producers become more active in shaping standards, producing new attributes, adding service activities to a product, and controlling intellectual property rights associated to the identity of a product.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Coffee Paradox
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 320
EAN 9781842774564
ISBN 1842774565
Libristo kód 05095046
Súly 508
Méretek 222 x 147 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása