Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Co-Branding. Strategy to strengthen brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Co-Branding. Strategy to strengthen brands Ann-Sophie Theuring
Libristo kód: 19191696
Kiadó Grin Publishing, november 2017
Seminar paper from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 100 b
15 803 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Seminar paper from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, ISEC-Institut Supérieur de l'Économie (dern. eufom University), course: Wirtschaftspsychologie, language: English, abstract: Nowadays, to enter a new market or to gain awareness for products is complicated. The markets are crowded with competitors and the consumer can easily decide between different options of a product. It is indispensable to stand out from the crowd and to raise the consumers awareness for the own products to be successful. Most of the time, the brand is the core of a company. It reflects the image of the organisation and connects it to the products. As hard as establishing a brand is, as easy it is to destroy it with a critical headline in newspapers, selling defective products or similar. Ironically, it is even harder to regain the brand image and regaining the trust of the customers afterwards as cases like Abercrombie & Fitch and Volkswagen showed. In some cases even a regeneration is almost impossible. Therefore, there are different strategies a company can implement to simplify the process of branding. Co-Branding is a strategy where companies work and sell their products together without giving up their own brands. Next to advantages like gaining attention of a different market segments there are also risks and obstacles the company has to face by implying this strategy. For this reason it is important to analyze which company is able to use the strategy and which requirements are needed to create a successful cooperation for the participating parties.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Co-Branding. Strategy to strengthen brands
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 24
EAN 9783668646308
ISBN 3668646309
Libristo kód 19191696
Súly 49
Méretek 148 x 210 x 1
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása