Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Co-Branding as a Tool for Strategic Brand Activation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Co-Branding as a Tool for Strategic Brand Activation Natalia Dorozala
Libristo kód: 04334034
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., augusztus 2008
Co-branding, generally referred to as the§pairing of two brands in a marketing context, plays§an imp... Teljes leírás
? points 138 b
21 578 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Best-ever Recipes: Every Day Soup Anne Sheasby / Puha kötésű
common.buy 6 243 Ft
Burton Holmes lectures; / Puha kötésű
common.buy 11 045 Ft
59-Second Employee Rae Andre / Puha kötésű
common.buy 3 576 Ft
Aristocratic Encounters Harry Liebersohn / Puha kötésű
common.buy 18 077 Ft
Book of Odds Amram Shapiro / Puha kötésű
common.buy 8 679 Ft
Men and Feminism in Modern Literature D. Kiberd / Puha kötésű
common.buy 73 292 Ft
Bauzeichnen im GaLaBau Björn-Holger Lay / Puha kötésű
common.buy 10 578 Ft
Alle Frösche fliegen hoooch!? Matthias Sodtke / Kemény kötésű
common.buy 2 858 Ft
Clearing Tim Gautreaux / Puha kötésű
common.buy 4 596 Ft

Co-branding, generally referred to as the§pairing of two brands in a marketing context, plays§an important role when it comes to brand building§and activation.§§Natalia Dorozala and Antonia Kohlbrenner show the§importance of partner selection in the context of§co-branding and explain that partner selection§depends decisively on the different co-branding aims§and incorporates the crucial step when using§co-branding as a tool for strategic brand activation.§Also, they demonstrate that the co-branding aim and§the corresponding partner lead to various types of§relationships, which in this work, are§anthropomorphized to connect the world of marketing§and branding to real life. Finally, the authors§illustrate that fashion and design brands have proven§to be particularly§eligible as co-branding partners for brand activation§due to their innovative and trend-oriented nature.§This is shown by case studies conducted about H&M,§adidas, Philips, Sharp, BMW and Volkswagen including§interviews with company representatives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Co-Branding as a Tool for Strategic Brand Activation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 116
EAN 9783639072747
ISBN 363907274X
Libristo kód 04334034
Súly 174
Méretek 230 x 154 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása