Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view Frédéric Begemann
Libristo kód: 01592824
Kiadó Grin Publishing, február 2008
Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Teljes leírás
? points 314 b
49 340 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Geografie 4 pro střední školy Jiří Kastner / Puha kötésű
common.buy 3 023 Ft
Madlenka a brejličky Lenka Zemanová / Kemény kötésű
common.buy 1 244 Ft
Chicos Chicas 3 Maria Angeles Palomino / Audio CD
common.buy 7 395 Ft
Handbook of Food Chemistry Peter Chi Keung Cheung / Kemény kötésű
common.buy 213 410 Ft
Epistemology and Probability Arkady Plotnitsky / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
Die DDR - Erinnerung an einen untergegangenen Staat. Heiner Timmermann / Puha kötésű
common.buy 41 405 Ft
Oxford Handbook of Evangelical Theology Gerald McDermott / Kemény kötésű
common.buy 100 458 Ft
The Ancient Curse Valerio Massimo Manfredi / Puha kötésű
common.buy 5 239 Ft
2011 Physics Education Research Conference N. Sanjay Rebello / Puha kötésű
common.buy 66 196 Ft
Huge Hunter Or, the Steam Man of the Prairies Edward Sylvester Ellis / Puha kötésű
common.buy 9 587 Ft
Logbuch der Unvollkommenheit Dieter Sachweh / Puha kötésű
common.buy 6 514 Ft

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,3, European Business School - International University Schloß Reichartshausen Oestrich-Winkel, 149 entries in the bibliography, language: English, abstract: Problem setOrganisations hold a distinct resource portfolio which may qualify for competitive ad-vantages. But there are always gaps within this portfolio which limit the value maximi-zation of an organisation (Bürki 1996). The brand is a key resource of an organisation, but despite the increasing number of different brands, the number of familiar and ac-cepted brands in consumers minds is very limited (Esch 2005, p. 27). Strong brands can therefore be powerful resources for organisations. Confronted with the innovative demand of consumers, these strong brands can also serve as basis for further value maximization. Nevertheless, even a strong brand only has a distinctive brand identity and respective consumer-sided brand associations which cannot be overstretched with-out negative effects (Kaufmann & Kurt 2005). This means that value maximization is limited due to existing brand gaps. Research objectiveThe aim of this paper is to analyse co-branding as a brand strategy which contributes to value maximization of an organisation by filling existing organisational gaps. For this reason, the brand as distinct resource is to be analysed and alternatives for filling brand gaps are to be evaluated before guiding a structured analysis of co-branding benefits, success factors and risks from a RBV. Practical implications for co-branding partner-ships are to be derived from this evaluation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 86
EAN 9783638667456
ISBN 3638667456
Libristo kód 01592824
Súly 122
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása