Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Children's reactivity to embedded food cues in advergames

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Children's reactivity to embedded food cues in advergames Frans Folkvord
Libristo kód: 02979078
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, április 2016
Food cues of palatable food are omnipresent. These cues influence what, when, and how we eat. Food c... Teljes leírás
? points 196 b
34 230 Ft -9 %
30 912 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Čeština pro cizince - Jazykové hry Jana Rodrová / Puha kötésű
common.buy 3 637 Ft
Binary Bullets Fritz Allhoff / Kemény kötésű
common.buy 75 793 Ft
Evolutionary Multi-Criterion Optimization Eckart Zitzler / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Oxford Studies in Ancient Philosophy, Volume 49 Brad Inwood / Puha kötésű
common.buy 23 199 Ft
Ella Barnwell Emerson Bennett / Puha kötésű
common.buy 9 899 Ft
Das Wechselrecht der Postglossatoren. Carl Freundt / Puha kötésű
common.buy 19 753 Ft
Angewandte Statistik Mit SAS Rainer Becker / Puha kötésű
common.buy 28 801 Ft
Enfoques actuales del aprendizaje en linea Wolfram Laaser / Puha kötésű
common.buy 17 234 Ft
hamarosan
Eye of Greece / Kemény kötésű
common.buy 3 083 Ft

Food cues of palatable food are omnipresent. These cues influence what, when, and how we eat. Food companies' marketing strategies target determinants why people choose to eat one food rather than another, or more instead of less. In a globalizing and capitalistic economic system, these food cues are intentionally manufactured to sell products from a particular brand. Recently, food marketers are using new techniques to advertise their brand. One new technique food marketers use are online games, so called advergames, that attract children subconsciously, to persuade them to consume the advertised food. Because children are paying attention to play the game itself, the processing of the advertisement is automatic, without any form of skepticism. The processing of the food cues in this form of advertising is automatic and has a strong effect on children's snack intake. In this book, the reactivity of children to the food cues embedded in advergames is described and analyzed.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Children's reactivity to embedded food cues in advergames
Szerző Frans Folkvord
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 296
EAN 9783659834530
Libristo kód 02979078
Súly 459
Méretek 150 x 220 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása