Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Children's Food

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Children's Food G. Smith
Libristo kód: 06795652
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., szeptember 2011
The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food pr... Teljes leírás
? points 467 b
75 179 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Acoustic Blues Guitar Lou Manzi / Puha kötésű
common.buy 12 004 Ft
Jewish Kulturbund Theatre Company in Nazi Berlin Rebecca Rovit / Puha kötésű
common.buy 20 851 Ft
Manana Starts Today Sandra Elaine Scott / Puha kötésű
common.buy 6 741 Ft
Child Anxiety Disorders Candice A. Alfano / Kemény kötésű
common.buy 27 834 Ft
How to Do Good and Avoid Evil Walter Homolka / Kemény kötésű
common.buy 6 870 Ft
Das Unmögliche im Rahmen des Möglichen Andrea Müller / Puha kötésű
common.buy 23 920 Ft
Sindhi Pauline A Brown / Puha kötésű
common.buy 18 904 Ft
People Below the Stairs Brenda Paske / Puha kötésű
common.buy 4 939 Ft
Officer-Involved Shootings and Use of Force Randy Dickson / Puha kötésű
common.buy 56 404 Ft
hamarosan
CSMH AUST PROPAGANDA VIETNAM WAR PAGE CAROLINE / Kemény kötésű
common.buy 45 059 Ft

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society. The book begins by setting the scene and looking at the way children influence food choices within the family and the role advertising is thought to play in driving those choices. Professor Stratton of The Psychology Business (Department of Psychology, Leeds University) has world renowned expertise in the methodology of researching family dynamics and he shows which are the prime influences on the family diet. J.W. Thompson Advertising Board Director Jane Mathews then evaluates what constitutes effective advertising and reveals enduring themes within the children's marketplace. In Chapter 3, Dr Kathryn O'Sullivan of the Kellogg's company examines the nutritional importance of food under the title 'Starting the day right'. She demonstrates her expertise for introducing young taste buds to products which 'Break the fast'. Simon Lang, Senior Consultant at the Henley Centre follows by examining not only why food tastes change in children but also why family eating is itself changing and the implications for the future.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Children's Food
Szerző G. Smith
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 258
EAN 9781461284246
ISBN 1461284244
Libristo kód 06795652
Súly 423
Méretek 155 x 235 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása