Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Chief Customer Officer 2.0

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Chief Customer Officer 2.0 Jeanne Bliss
Libristo kód: 09111513
Kiadó John Wiley & Sons Inc, június 2015
A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture§§Chief Customer Officer 2.0 wil... Teljes leírás
? points 69 b
12 095 Ft -10 %
10 772 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Cure For Burnout Emily Ballesteros / Puha kötésű
common.buy 5 254 Ft
How to Calm Your Mind / Puha kötésű
common.buy 6 017 Ft
Seven Pillars of Customer Success / Kemény kötésű
common.buy 10 597 Ft
Farm Don't Hunt Guy Nirpaz / Puha kötésű
common.buy 8 402 Ft
The Effortless Experience Matthew Dixon / Kemény kötésű
common.buy 11 111 Ft

A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture§§Chief Customer Officer 2.0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.§§And it will take years off your learning curve.§§Written by Jeanne Bliss, worldwide authority on customer experience, and preeminent thought leader on the role of the Customer Leadership Executive (such as Chief Customer Officer, Vice President of Customer Experience, etc.) this book follows the five-competency model she uses to coach the C-Suite and Chief Customer Officers.§§1. Manage and Honor Customers as Assets§§2. Align Around Experience§§3. Build a Customer Listening Path§§4. Proactive Experience Reliability and Innovation§§5. One Company Accountability, Leadership & Decision Making§§Chief Customer Officer 2.0 will get you into action quickly with a united leadership team, and will shift your business intent to earning the right to growth by improving customers' lives. Jeanne Bliss fearlessly shares her tools and leadership 'recipe cards' for leading and enabling your business transformation. And she provides practical guidance on how embed the five competencies into how your company develops products, goes to market, enables and rewards people, and conducts annual planning.§§Including over forty accounts of actions by Customer Leadership Executives around the world, this is the book you have been waiting for that tells it like it is and gives you the framework to build your customer-driven growth engine.§§Jeanne Bliss pioneered the Customer Leadership Executive position, holding the role for twenty years at Lands' End, Allstate, Coldwell Banker, Mazda and Microsoft Corporations. Since 2002 she has led CustomerBliss, a preeminent customer experience transformation company where she helps companies achieve customer-driven growth. She is a worldwide keynote speaker, and sought frequently by major media for her point of view. Jeanne is the co-founder of the Customer Experience Professionals Association, established to advance the worldwide discipline of customer experience and customer experience practitioners. She is also the best-selling author of Chief Customer Officer: Getting Past Lip Service to Passionate Action (2006), and I Love You More than My Dog: Five Decisions to Drive Extreme Customer Loyalty in Good Times and Bad (2011).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Chief Customer Officer 2.0
Szerző Jeanne Bliss
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 288
EAN 9781119047605
ISBN 9781119047605
Libristo kód 09111513
Súly 484
Méretek 154 x 235 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
8 Rules of Love Jay Shetty / Puha kötésű
common.buy 6 171 Ft
Římané Ve znamení štíra Anthony Riches / Kemény kötésű
common.buy 4 131 Ft
All About Cookies / Kemény kötésű
common.buy 11 630 Ft
Kladské dějepisectví v Polsku po druhé světové válce Boguslaw Czechowicz / Puha kötésű
common.buy 748 Ft
Power Query Cookbook Andrea Janicijevic / Puha kötésű
common.buy 21 787 Ft
Od praveku k rokenrolu Štefan Danko / Kemény kötésű
common.buy 2 819 Ft
Chci domů lva Ludvík Kunc / Kemény kötésű
common.buy 3 507 Ft
Beginning JSON Ben Smith / Puha kötésű
common.buy 37 748 Ft
Indigové děti 10 let poté Lee Carroll / Puha kötésű
common.buy 4 081 Ft
Real Grappling Geoff Thompson / Puha kötésű
common.buy 4 770 Ft
100 Practical Ways to Improve Customer Experience Martin Newman / Puha kötésű
common.buy 15 526 Ft
L'invasion De Paris 2.0 Invader / Kemény kötésű
common.buy 12 373 Ft
Foucault with Marx Jacques Bidet / Kemény kötésű
common.buy 59 196 Ft
Libraries, Classrooms, and the Interests of Democracy John Buschman / Puha kötésű
common.buy 55 144 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása