Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Changing Landscape of China's Consumerism

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Changing Landscape of China's Consumerism Alison Hulme
Libristo kód: 02507162
Kiadó Woodhead Publishing Ltd, július 2014
Consumerism in China has developed rapidly. The Changing Landscape of China's Consumerism looks at t... Teljes leírás
? points 273 b
45 085 Ft -5 %
42 829 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Consumerism in China has developed rapidly. The Changing Landscape of China's Consumerism looks at the growth of consumerism in China from both a socio-economic and a political/cultural angle. It examines changing trends in consumption in China as well as the impact of these trends on society, and the politics and culture surrounding them. It examines the ways in which, despite needing to "unlock" the spending power of the rural provinces, the Chinese authorities are also keen to maintain certain attitudes towards the Communist Party and socialism "with Chinese Characteristics." Overall, it aims to show that consumerism in China today is both an economic and political phenomenon and one which requires both surrounding political culture and economic trends for its continued establishment. The ways in which this dual relationship both supports and battles with itself are explored through apposite case studies including the use of New Confucianism in the market context, the commodification of Lei Feng, the new Chinese tourist as a diplomatic tool in consumption, the popularity of Shanzhai (fake product) culture, and the conspicuous consumption of China's new middle class. * Provides innovative interdisciplinary research, useful to cultural studies, sociology, Chinese studies, and politics* Examines changes in consumerism from multiple perspectives* Allows both micro and macro insights into consumerism in China by providing specific case studies, while placing these within the context of geo-politics and grand theory

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Changing Landscape of China's Consumerism
Szerző Alison Hulme
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 256
EAN 9781843347613
ISBN 184334761X
Libristo kód 02507162
Súly 524
Méretek 158 x 241 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása