Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Challenge of Affluence

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Challenge of Affluence Avner Offer
Libristo kód: 01323228
Kiadó Oxford University Press, november 2007
Since the 1940s Americans and Britons have come to enjoy an era of rising material abundance. Yet th... Teljes leírás
? points 165 b
25 582 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Phonetics Peter Roach / Puha kötésű
common.buy 16 955 Ft
hamarosan
Financial Algebra Robert Gerver / Kemény kötésű
common.buy 50 607 Ft
Brute Force Matt Curtin / Puha kötésű
common.buy 10 910 Ft
Mathematical Theory of Stellar Eclipses Zdenek Kopal / Kemény kötésű
common.buy 44 995 Ft
Differentially Expressed Genes In Plants Glyn Harper / Kemény kötésű
common.buy 65 513 Ft
Symmetry through the Eyes of a Chemist Magdolna Hargittai / Kemény kötésű
common.buy 51 493 Ft
Compressionism Guy Hogan / Puha kötésű
common.buy 4 304 Ft
Complete Chess Workout Richard Pallister / Puha kötésű
common.buy 11 204 Ft
Cast for a Crown. a Dramatic Story, Etc. Harry Child / Puha kötésű
common.buy 11 159 Ft
hamarosan
Sociology for Life George K. Floro / Kemény kötésű
common.buy 25 612 Ft

Since the 1940s Americans and Britons have come to enjoy an era of rising material abundance. Yet this has been accompanied by a range of social and personal disorders, including family breakdown, addiction, mental instability, crime, obesity, inequality, economic insecurity, and declining trust. Avner Offer argues that well-being has lagged behind affluence in these societies, because they present an environment in which consistent choices are difficult to achieve over different time ranges and in which the capacity for personal and social commitment is undermined by the flow of novelty. His approach draws on economics and social science, makes use of the latest cognitive research, and provides a detailed and reasoned critique of modern consumer society, especially the assumption that freedom of choice necessarily maximizes individual and social well-being. The book falls into three parts. Part one analyses the ways in which economic resources map on to human welfare, why choice is so intractable, and how commitment to people and institutions is sustained. It argues that choice is constrained by prior obligation and reciprocity. The second section then applies these conceptual arguments to comparative empirical studies of advertising, of eating and obesity, and of the production and acquisition of appliances and automobiles. Finally, in part three, Offer investigates social and personal relations in the USA and Britain, including inter-personal regard, the rewards and reversals of status, the social and psychological costs of inequality, and the challenges posed to heterosexual love and to parenthood by the rise of affluence.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása