Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Case Studies in Service Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Case Studies in Service Innovation Linda A. Macaulay
Libristo kód: 01427115
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., május 2012
Case Studies in Service Innovation provides the reader fresh insight into how innovation occurs in p... Teljes leírás
? points 154 b
24 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ghost Story Jim Butcher / Puha kötésű
common.buy 3 847 Ft
Besondere Aufgaben und Technologien Jürgen Eichardt / Puha kötésű
common.buy 11 247 Ft
Advances in Multimedia Modeling Klaus Schoeffmann / Puha kötésű
common.buy 24 806 Ft
Vogl Backbuch Hubert Schmidt / Puha kötésű
common.buy 7 740 Ft
Call of the Wild Jack London / Puha kötésű
common.buy 9 074 Ft
Disease Mapping & Risk Assessment for Public Health Andrew B. Lawson / Kemény kötésű
common.buy 183 074 Ft
Small Molecule Microarrays Mahesh Uttamchandani / Kemény kötésű
common.buy 75 179 Ft
Ukukh ... ukukhu ... ukukhutywa! (IsiXhosa) Dianne Hofmeyr / Puha kötésű
common.buy 2 673 Ft
Blurring the Boundaries B J Hollars / Puha kötésű
common.buy 14 043 Ft
arbeitsvertragliche Bezugnahme auf Tarifvertrage Hendrik Meyer / Puha kötésű
common.buy 22 200 Ft
Complex Variables for Scientists and Engineers Richard Norton / Puha kötésű
common.buy 35 151 Ft
Cell Biology of Metals and Nutrients Rüdiger Hell / Puha kötésű
common.buy 110 217 Ft
Wie wollen wir sterben? Michael de Ridder / Puha kötésű
common.buy 5 407 Ft

Case Studies in Service Innovation provides the reader fresh insight into how innovation occurs in practice, and stimulates learning from one context to another. The volume brings together contributions from researchers and practitioners in a celebration of achievements with the intention of adding to the wider understanding of how service innovation develops. Each case presents a brief description of the context in which the innovation occurred, the opportunity that led to the innovation and an overview of the innovation itself, also addressing how success was measured, what success has been achieved to date and providing links to further information.§The book is organized around five major themes, each reflecting recognized sources of service innovation:§Business Model Innovation: new ways of creating, delivering or capturing economic, social, environmental and other types of value§The Organization in its Environment: an organization engaging beyond its own boundaries, with public private partnerships, sourcing knowledge externally, innovation networks, and open or distributed innovation§Innovation Management within an Organization: an organization actively encouraging innovation within its own boundaries using project teams, internal governance of innovation, and methods or tools that stimulate innovation§Process Innovation: changes in service design and delivery processes, such as consumer led innovation or consumers as part of the innovation process, service operations management, and educational processes§Technology Innovation: the use of technology, including ICT enabled innovation, ICTs that are themselves innovative and support the delivery of new services, new ICT services, new ways of delivering services associated with ICT products, and technology other than ICT

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása