Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Call Center Controlling

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Call Center Controlling Florian Schümann
Libristo kód: 01480071
Kiadó Gabler Verlag, március 2006
Call Center sind komplexe Einheiten: Aus den Bestellannahme-Stellen der 80er Jahre sind Kundenservic... Teljes leírás
? points 242 b
38 116 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Cibola Burn James S. A. Corey / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Rubikon Tom Holland / Puha kötésű
common.buy 4 735 Ft
DaF Kompakt I.Sander / Puha kötésű
common.buy 9 980 Ft
BGP Iljitsch Van Beijnum / Puha kötésű
common.buy 18 871 Ft
Linux Security Cookbook Daniel Barrett / Puha kötésű
common.buy 18 871 Ft
Boy who lost his Bumble Trudi Esberger / Puha kötésű
common.buy 3 748 Ft
Call-Center-Fabrik Roland Csenar / Puha kötésű
common.buy 29 743 Ft
Schlachttier- und Fleischproduktion in Osteuropa. Galina Pospelowa / Puha kötésű
common.buy 7 884 Ft
Call Center Dictionary Keith Dawson / Puha kötésű
common.buy 21 073 Ft
Ibicaba Eveline Hasler / Puha kötésű
common.buy 4 771 Ft
THE HIBEH PAPYRI: PART I BERNARD P. GRENFELL / Puha kötésű
common.buy 17 627 Ft
Call Center Excellence Simone Fojut / Puha kötésű
common.buy 19 436 Ft

Call Center sind komplexe Einheiten: Aus den Bestellannahme-Stellen der 80er Jahre sind Kundenservice-Center geworden, die alle denkbaren Kommunikationskanäle bedienen. Um diese Call Center zu managen, braucht man ein effizientes Controlling - für das die aktuell genutzten Methoden jedoch nicht ausreichen. Die Folge: Fehlsteuerungen, Unmut der Kunden, Verlust von Zeit und Geld.Die Berater Dr. Florian Schümann und Horst Tisson stellen in "Call Center Controlling" einen neuen Ansatz vor, der speziell auf moderne Call und Customer Care Center zugeschnitten ist. Die Leser erfahren, welche Kennzahlen wesentlich sind und wie man sie effizient nutzt, wie die Balanced Scorecard hilft, die Anforderungen von Kunden, Mitarbeitern und der Unternehmensleitung zu berücksichtigen und wie ein funktionsfähiges Call-Center-Controlling-Modell konkret aussieht.Schritt für Schritt führen die Autoren mithilfe eines Fallbeispiels durch die einzelnen Prozessabschnitte. Excel-Sheets zum Download und ein umfangreiches Glossar erleichtern die Umsetzung in die eigene Controlling-Praxis.Unverzichtbar für Führungskräfte in Call und Customer Care Centern, die Kundenschnittstellen optimal managen wollen!

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Call Center Controlling
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 173
EAN 9783409126809
ISBN 3409126805
Libristo kód 01480071
Kiadó Gabler Verlag
Súly 254
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása