Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Business-to-Business-Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Business-to-Business-Marketing Thomas Werani
Libristo kód: 01461538
Kiadó Kohlhammer, november 2011
Das Business-to-Business-Marketing hat sich in den vergangenen Jahren als eigenständiger Marketingan... Teljes leírás
? points 139 b
21 909 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Tejpování pevnými a pružnými tejpy Stanislav Flandera / Kemény kötésű
common.buy 2 141 Ft
toplistás
Crown Jewels Anna Keay / Puha kötésű
common.buy 6 877 Ft
Beowulf John Ronald Reuel Tolkien / Puha kötésű
common.buy 4 232 Ft
Viktoria Plzeň MISTŘI! Viktor Steinbach / Kemény kötésű
common.buy 1 118 Ft
Balony svobody Prokop Tomek / Kemény kötésű
common.buy 4 786 Ft
Agile Selling Jill Konrath / Puha kötésű
common.buy 9 521 Ft
Let's Learn Hindi Chaytna Deborah Feinstein / Puha kötésű
common.buy 3 622 Ft
American Exceptionalism Deborah L. Madsen / Puha kötésű
common.buy 14 463 Ft
B2B Brand Management Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 28 801 Ft
Business to Business Marketing Nick Ellis / Puha kötésű
common.buy 34 151 Ft
Noncontact Atomic Force Microscopy Seizo Morita / Kemény kötésű
common.buy 103 526 Ft
Black and Brown Gerald Horne / Puha kötésű
common.buy 15 264 Ft

Das Business-to-Business-Marketing hat sich in den vergangenen Jahren als eigenständiger Marketingansatz etabliert. Das Buch baut auf bewährten Konzepten auf, integriert diese jedoch in einen generischen Prozess des wertbasierten Marketing. In dessen Mittelpunkt steht - ausgehend von der Definition der strategischen Wertbasis - das kunden- und anbieterbezogene Wertmanagement. Dieses umfasst einerseits die Steuerung der drei Werttreiber Kundennutzen, Preis und Kosten und andererseits die Wertrealisierung (Kommunikations-, Distributions- und Verkaufsmanagement). Abgeschlossen wird der Prozess des wertbasierten Business-to-Business-Marketing, dessen Koordination über ein informationsorientiertes Controlling erfolgt, durch eine strategische Erfolgskontrolle. Das Buch versteht sich als kompakte, von aktuellen Fragestellungen der Marketingpraxis ausgehende Einführung in das Business-to-Business-Marketing und richtet sich sowohl an Studierende und Marketingwissenschaftler als auch an Marketingpraktiker.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Business-to-Business-Marketing
Szerző Thomas Werani
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 250
EAN 9783170213708
ISBN 3170213709
Libristo kód 01461538
Kiadó Kohlhammer
Súly 382
Méretek 154 x 232 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása