Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics Steve Williams
Libristo kód: 02945323
Kiadó Elsevier Science & Technology, április 2016
Business Intelligence Strategy in the Big Data Analytics: A General Management Perspective explains... Teljes leírás
? points 135 b
21 029 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Minalima) Joanne Kathleen Rowling / Kemény kötésű
common.buy 13 709 Ft
toplistás
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Puha kötésű
common.buy 14 816 Ft
toplistás
Invested Danielle Town / Puha kötésű
common.buy 5 406 Ft
Black Unicorn Audre Lorde / Puha kötésű
common.buy 3 725 Ft
Power BI - Business Intelligence Clinic Roger F Silva / Puha kötésű
common.buy 10 811 Ft
Mastering Microsoft Power BI Brett Powell / Puha kötésű
common.buy 26 530 Ft
Adobe Photoshop Classroom in a Book (2022 release) Andrew Faulkner / Puha kötésű
common.buy 20 750 Ft
Scrum Basics Tycho Press / Puha kötésű
common.buy 5 017 Ft
Data Analytics for Businesses 2019 Riley Adams / Puha kötésű
common.buy 9 255 Ft
Intelligent Methods and Big Data in Industrial Applications Robert Bembenik / Kemény kötésű
common.buy 79 359 Ft
Practical Business Intelligence Ahmed Sherif / Puha kötésű
common.buy 24 365 Ft
Process Plant Layout Sean Moran / Puha kötésű
common.buy 76 961 Ft

Business Intelligence Strategy in the Big Data Analytics: A General Management Perspective explains how to deliver competitive advantages and substantial economic benefits by overcoming commonly-encountered barriers to success. It includes lessons learned from leading companies that provide practical ideas for how to use the many different forms of BI to meet key business objectives. Further, it clarifies how BI initiatives are really business initiatives that require business units to change how they use information and analysis to drive and improve business results, particularly profits. Business intelligence (BI) and business analytics are like a Swiss army knife—they can be used in many different ways to achieve many different business purposes. In working with leading companies in a wide range of industries to help them formulate and execute BI strategies and program plans, the author has seen firsthand that these successful companies struggle in two key areas: BI Strategy, which is understanding how they can leverage BI in core business functions such as marketing, sales, customer service, operations, distribution, supplier management, cost improvement, and financial management; and BI Program Execution, which is effectively aligning and executing the diverse workstreams that are critical for achieving a return on investment (ROI), including change management, business process and BI integration, and BI and data warehousing development. Provides ideas for improving the business performance of one’s company or business functionsEmphasizes proven, practical, step-by-step methods that readers can readily apply in their companiesIncludes exercises and case studies with road-tested advice about formulating BI strategies and program plans

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása