Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Business Intelligence 2.0

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Business Intelligence 2.0 Carolin S. Kaiser
Libristo kód: 01784313
Kiadó Gabler, május 2012
Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskut... Teljes leírás
? points 181 b
29 183 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Moleskine Pocket Sketchbook Black neuvedený autor / Határidőnapló
common.buy 11 103 Ft
Jánošíci s těžkou hlavou Ľubomír Smatana / Audio CD
common.buy 1 370 Ft
Goodbye Mr. Muffin Ulf Nilsson / Kemény kötésű
common.buy 7 673 Ft
Berlin Alexanderplatz Alfred Döblin / Puha kötésű
common.buy 5 598 Ft
Armored Units of the Russian Civil War David Bullock / Puha kötésű
common.buy 8 461 Ft
Complex Systems and Networks Guanrong Chen / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft
GrillChef on fire Andreas Thumm / Kemény kötésű
common.buy 7 915 Ft
Amos Kilbright, His Adscititious Experiences Frank Richard Stockton / Puha kötésű
common.buy 9 074 Ft
The Quimby Manuscripts and in Search of a Soul Horatio W Dresser / Puha kötésű
common.buy 23 343 Ft
Wissensmanagement im schulischen Kontext der Sprachheilpadagogik Edith Höllmüller-Bachner / Puha kötésű
common.buy 22 123 Ft
Qualifizierungsnetzwerke -- Netze Oder Lose Faden? Martina Wegge / Puha kötésű
common.buy 26 994 Ft
Aktienanleihen als Anlagealternative Hauke Wloch / Puha kötésű
common.buy 15 253 Ft
Weizenwampe William Davis / Puha kötésű
common.buy 4 506 Ft
Das Kino als pädagogischer Raum? Julia Münzinger / Puha kötésű
common.buy 15 459 Ft

Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskutieren. Der interaktive Meinungsaustausch hat einen hohen Einfluss auf die Kaufentscheidungen der Konsumenten. Im Rahmen dieser Arbeit werden Business-Intelligence-Services zur Unterstützung von Marktforschung und Marketing im Internet vorgestellt. Datengrundlage bilden die sozialen Meinungsbildungsprozesse im Web 2.0, die mittels Mining-Services analysiert und von Monitoring-Services fortlaufend überwacht werden. Frühwarn-Services erlauben die frühzeitige Warnung im Fall kritischer Situationen. Entscheidungsunterstützungs-Services geben Empfehlungen bei der Auswahl geeigneter Maßnahmen zur Beeinflussung der Meinungsbildung.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Business Intelligence 2.0
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 190
EAN 9783834939890
ISBN 3834939897
Libristo kód 01784313
Kiadó Gabler
Súly 275
Méretek 148 x 210 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása