Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Building a 2D Game Physics Engine

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Building a 2D Game Physics Engine Michael Tanaya
Libristo kód: 15362800
Kiadó APress, január 2017
This book guides you in building your very own 2D physics-based game engine simulation system for ri... Teljes leírás
? points 118 b
18 336 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


This book guides you in building your very own 2D physics-based game engine simulation system for rigid body dynamics. Beginning from scratch, this book will lead you in understanding the implementation technologies with HTML5 and JavaScript; assembling a simple and yet complete fundamental mathematics support library; defining basic rigid body behaviors; detecting and resolving rigid body collisions; and lastly, simulating collision responses after the collisions.
In this way, by the end of this book, you will have in-depth understanding of the specific concepts and events, implementation details, and the actual source code system of a game engine physics component that is suitable for building 2D games or templates for any 2D games you can create and can be played across the Internet via popular web-browsers.
What you'll learn:
ż What is 2D game engine physics and how to utilize these in your game actions and events
ż How to describe the basic behaviors of rigid bodies.
ż How to detect collisions between rigid bodies.
ż How to resolve interpretations after rigid body collisions.
ż How to model and implement rigid body impulse responses.
Who is this book for:
This book is perfect for game enthusiasts, hobbyists, and anyone who is interested in building their own 2D game engine physics simulation systems but is unsure of how to begin.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Building a 2D Game Physics Engine
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 116
EAN 9781484225820
ISBN 1484225821
Libristo kód 15362800
Kiadó APress
Súly 224
Méretek 154 x 234 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


toplistás
Pro C# 10 with .NET 6 Andrew Troelsen / Puha kötésű
common.buy 21 375 Ft
toplistás
The Pragmatic Programmer David Thomas / Kemény kötésű
common.buy 16 369 Ft
toplistás
The Art of Game Design Jesse Schell / Puha kötésű
common.buy 34 470 Ft
toplistás
Game Programming Patterns Robert Nystrom / Puha kötésű
common.buy 17 088 Ft
toplistás
Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 Frank D. Luna / Puha kötésű
common.buy 20 971 Ft
toplistás
Press Reset / Puha kötésű
common.buy 5 864 Ft
Vulkan Programming Guide John M Kessenich / Puha kötésű
common.buy 24 339 Ft
Bioshock: From Rapture to Columbia Mehdi El Kanafi / Kemény kötésű
common.buy 10 915 Ft
Physics for Game Programmers Grant Palmer / Puha kötésű
common.buy 28 327 Ft
Developing 2D Games with Unity Jared Halpern / Puha kötésű
common.buy 23 107 Ft
Game Physics Engine Development Ian Millington / Puha kötésű
common.buy 32 679 Ft
Beginning Game Development with Python and Pygame Will McGugan / Puha kötésű
common.buy 28 327 Ft
Beginning Python Games Development, Second Edition Will McGugan / Puha kötésű
common.buy 28 327 Ft
Learn JavaScript with p5.js Engin Arslan / Puha kötésű
common.buy 13 719 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása