Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Britain's Railway, 1997-2005

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Britain's Railway, 1997-2005 Terry Gourvish
Libristo kód: 04034564
Kiadó Oxford University Press, október 2008
Britain's leading railway historian provides a critical examination of the Blair governments' involv... Teljes leírás
? points 385 b
60 073 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Conversations with Samuel Beckett and Bram Van Velde Charles Juliet / Puha kötésű
common.buy 5 710 Ft
Gifts of the Heart Patricia Polacco / Kemény kötésű
common.buy 7 384 Ft
hamarosan
Moshe Gershuni / Kemény kötésű
common.buy 17 916 Ft
Immanuel Kant, A Study And Comparison With Goethe, Leonardo Houston Stewar Chamberlain / Puha kötésű
common.buy 15 328 Ft
Erfolgsrechnung und Erfolgsanalyse nach IAS / IFRS Robert Christ / Puha kötésű
common.buy 44 795 Ft
Advance Trends in Soft Computing Mo Jamshidi / Kemény kötésű
common.buy 102 670 Ft

Britain's leading railway historian provides a critical examination of the Blair governments' involvement in the rail industry from 1997 as they attempted to deal with the UK's fragmented, privatized railways. The book focuses particularly on the work of the Strategic Rail Authority (SRA), and considers the role of individuals - John Prescott, Stephen Byers, Alistair Darling, Sir Alastair Morton, and Richard Bowker - and events - the Hatfield accident (2000), the demise of Railtrack (2001-2), and the funding crisis of 2003-4 - in the shaping of emerging policy. The book was commissioned by the SRA, and written with access to government files. Dr Gourvish argues that the establishment of the SRA as a Non-Departmental Public Board proved largely unsuccessful. It produced tensions with the industry's existing institutions - Railtrack/Network Rail, the operating companies and the economic regulator. There were some gains from the experiment, notably the rescue of the West Coast Main Line project.However, it remains to be seen whether by winding up the SRA and taking responsibility for strategy and funding back into its own hands the Department for Transport has resolved the problem of managing a fragmented industry. This important book is essential reading for those concerned with, and interested in, railway policy, both in the UK and elsewhere in the world.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása