Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Breakthrough Nonprofit Branding - Seven Principles to Power Extraordinary Results (AFP Fund Development Series)

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Breakthrough Nonprofit Branding - Seven Principles  to Power Extraordinary Results (AFP Fund Development Series) Jocelyne Daw
Libristo kód: 04082076
Kiadó John Wiley & Sons Inc, november 2010
A hands-on guide to help your nonprofit build its brand, raise its profile, strengthen impact and de... Teljes leírás
? points 120 b
19 306 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Shackleton Michael Smith / Puha kötésű
common.buy 3 363 Ft
Introduction to Contemporary Epistemology Jonathan Dancy / Puha kötésű
common.buy 18 178 Ft
Aisne 1914 Paul Kendall / Kemény kötésű
common.buy 12 771 Ft
Book of John Kate Niles / Puha kötésű
common.buy 8 044 Ft
Everything Kids' More Amazing Mazes Book Beth L Blair / Puha kötésű
common.buy 3 589 Ft

A hands-on guide to help your nonprofit build its brand, raise its profile, strengthen impact and develop deeper relationships with donors, volunteers, and other stakeholders. Breakthrough Nonprofit Branding is about the power a constituency-focused, compelling brand can have to revolutionize an organization and the way people view and support it. Shows how to optimally define what your organization stands for to differieniate, create value and breakthrough Explains how to build loyal communities inside and outside of your organization to increase social impact Features seven principles for transforming a brand from ordinary trademark to strategic advantage Includes case studies of eleven breakthrough nonprofit brands and transferable ideas and practices that nonprofits of any size, scope or experience can implement Other title by Daw: Cause Marketing for Nonprofits: Partner for Purpose, Passion, and Profits A practical road map and essential tool for nonprofit leaders, board members, and volunteers, this book reveals the vital principles you need to know to build and manage your organization's most valuable asset - its brand. In today's highly competitive nonprofit world, building a breakthrough brand is no longer a "nice to do," but the new imperative. Jocelyne Daw , a pioneer and leader in building business and community partnerships has over 25 years of nonprofit leadership experience. Carol Cone , named by PR WEEK as the most powerful and visible figure in the world of cause branding, has been linking companies and causes for over 25 years.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Breakthrough Nonprofit Branding - Seven Principles to Power Extraordinary Results (AFP Fund Development Series)
Szerző Jocelyne Daw
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 336
EAN 9780470286913
ISBN 0470286911
Libristo kód 04082076
Súly 542
Méretek 159 x 235 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása