Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brands, Competition Law and IP

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brands, Competition Law and IP Deven R. Desai
Libristo kód: 09229267
Kiadó Cambridge University Press, július 2015
Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of busi... Teljes leírás
? points 380 b
59 869 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Corita Kent and the Language of Pop Susan Dackerman / Puha kötésű
common.buy 17 547 Ft
Competition Law Ioannis Lianos / Puha kötésű
common.buy 45 405 Ft
Introduction to Competition Law Angus Johnston / Puha kötésű
common.buy 25 355 Ft
Horizontal Agreements and Cartels in EU Competition Law Filip Tuytschaever / Kemény kötésű
common.buy 156 911 Ft
hamarosan
Believing in Britain Ian C. Bradley / Puha kötésű
common.buy 6 469 Ft
Babafatanie und die Zauberkrumel Tante Gundi / Puha kötésű
common.buy 7 053 Ft
Deep Maps and Spatial Narratives David J. Bodenhamer / Puha kötésű
common.buy 13 708 Ft
Central Asia and Regional Security / Kemény kötésű
common.buy 32 453 Ft
Charged Classroom Judith L. Pace / Kemény kötésű
common.buy 81 395 Ft
Book of Languages Mick Webb / Puha kötésű
common.buy 5 224 Ft
African Underclass Andrew Burton / Puha kötésű
common.buy 12 937 Ft
Start-Up History: Homes Jane Bingham / Kemény kötésű
common.buy 6 247 Ft

Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of business theory and business practice. Contrary to the law's conception of trademarks, brands are used to indicate far more than source and/or quality. This volume begins the process of broadening the legal understanding of brands by explaining what brands are and how they function, how trademark and antitrust/competition law have misunderstood brands, and the implications of continuing to ignore the role brands play in business competition. This is the first book to engage with the topic from an interdisciplinary perspective, hence it will be a must-have for all those interested in the phenomenon of brands and how their function is recognized by the legal system. The book integrates both a competition and an intellectual property law dimension and explores the regulatory environment and case law in both Europe and the United States.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása