Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Branding : tendencias y retos en la comunicación de marca

Nyelv SpanyolSpanyol
Könyv Puha kötésű
Könyv Branding : tendencias y retos en la comunicación de marca Javier Velilla Gil
Libristo kód: 13241590
Kiadó Editorial UOC, S.L., szeptember 2010
Una marca es un intangible activo fundamental. Fortalecer el valor que proporciona una marca exige m... Teljes leírás
? points 32 b
5 272 Ft -5 %
5 003 Ft
Beszállítói készleten Küldés 4-6 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Magnus Chase and the Gods of Asgard Set Rick Riordan / Puha kötésű
common.buy 10 625 Ft
toplistás
Metamorphosis and Other Stories Franz Kafka / Puha kötésű
common.buy 3 763 Ft
toplistás
Educated Tara Westover / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Sulwe Vashti Harrison / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
Alfa Romeo Alfetta Coupé GT/GTV/GTV6 Umberto Di Paolo / Kemény kötésű
common.buy 13 285 Ft
How to Be Happy! a Depression Self Help Guide Anderson Grace / Puha kötésű
common.buy 2 992 Ft
Our Syria Dina Mousawi / Kemény kötésű
common.buy 10 625 Ft
Zlo niechrzescijanskie i nieludzkie Dariusz Lukasiewicz / Puha kötésű
common.buy 10 715 Ft
Agents of Influence / Puha kötésű
common.buy 9 048 Ft
The Adventures of Amina Al-Sirafi / Puha kötésű
common.buy 12 922 Ft
Further E.K. Means ... / Illustrated by Kemble Edward Windsor Kemble / Kemény kötésű
common.buy 18 035 Ft
Samuel Brinks Letzte Liebesgeschichte Joseph Schreyvogel / Kemény kötésű
common.buy 22 947 Ft

Una marca es un intangible activo fundamental. Fortalecer el valor que proporciona una marca exige mejorar y multiplicar los puntos decontacto con su audiencia, y que sean satisfactorios y estén dotadosde significado. Una marca poderosa genera personalidad, notoriedad ypreferencia, objetivos fundamentales en la actual situación demercado. Este libro presenta qué es y cómo actúa una marca, explicacuáles son las tendencias más relevantes que afectan a esta realidadintangible y propone líneas de trabajo estratégico para responder alos inminentes retos que se avecinan.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Branding : tendencias y retos en la comunicación de marca
Nyelv Spanyol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 140
EAN 9788497880763
ISBN 8497880765
Libristo kód 13241590
Méretek 120 x 180
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása