Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand Strength

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand Strength Martin Walser
Libristo kód: 06620490
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, január 2004
As brands have developed an image as an integral, beneficial part of products and services, the eval... Teljes leírás
? points 168 b
26 596 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
DMT and the Soul of Prophecy Rick Strassman / Puha kötésű
common.buy 8 291 Ft
Bernard Baruch James Grant / Puha kötésű
common.buy 5 840 Ft
Creating Powerful Brands Leslie de Chernatony / Puha kötésű
common.buy 31 422 Ft
Red, 1 Audio-CD Taylor Swift / Audio CD
common.buy 5 475 Ft
hamarosan
Enemy Offshore! Melanie Arnis / Puha kötésű
common.buy 5 156 Ft
Business Process Outsourcing Karim Souibki / Puha kötésű
common.buy 19 652 Ft
Segen Martin Leuenberger / Puha kötésű
common.buy 7 233 Ft
Mexico Steffi Cavell-Clarke / Kemény kötésű
common.buy 6 012 Ft
Creating Safe Environments for LGBT Students Michael J Bayly / Puha kötésű
common.buy 31 883 Ft
Johnny Tremain Esther Forbes / Puha kötésű
common.buy 3 591 Ft
Cross Ken Bruen / Puha kötésű
common.buy 4 984 Ft
Timsahkusu Ruth Rendell / Puha kötésű
common.buy 4 842 Ft
IBM System i APIs at Work Bruce Vining / Puha kötésű
common.buy 32 263 Ft
5 Shots Jemir Johnson / Puha kötésű
common.buy 5 207 Ft
Walden Henry D. Thoreau / Puha kötésű
common.buy 13 118 Ft

As brands have developed an image as an integral, beneficial part of products and services, the evaluation of brands has become the subject of substantial research. Sparked by the strong interest in measuring the financial value of brands, numerous attempts to assess the value of a brand from a marketing perspective have been made recently.§Martin G. Walser generates a standardized scheme for describing and evaluating existing approaches to measure the strength of a brand. On this basis, the author contributes to the as yet limited scientific research into the formation of brand strength by breaking with the well established "advertising paradigm", which postulates that strong brands are above all the result of advertising. Instead, he focuses on "experiential information", i.e. the consumers' experience with the brand, as a main source of brand strength. An empirical study supports the author's conceptual model and invites both researchers and practitioners to take into consideration the consumers' experience more explicitly.§Das Werk wurde mit dem Nestlé-Preis für Wirtschaftswissenschaften 2001 und mit dem Preis der Wirtschaftskammer Tirol 2001 ausgezeichnet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Strength
Szerző Martin Walser
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 309
EAN 9783824479597
ISBN 9783824479597
Libristo kód 06620490
Súly 425
Méretek 148 x 210 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása