Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Brand Premium

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand Premium Nigel Hollis
Libristo kód: 08013213
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, november 2014
Why do consumers pay a premium price for a brand? Is it better quality, the look and feel, or is it... Teljes leírás
? points 74 b
12 024 Ft -4 %
11 462 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Brand Flip, The Marty Neumeier / Puha kötésű
common.buy 10 202 Ft
toplistás
The Tipping Point Malcolm Gladwell / Puha kötésű
common.buy 3 719 Ft
toplistás
Power of Creative Destruction Céline Antonin / Kemény kötésű
common.buy 14 155 Ft
Think Again / Puha kötésű
common.buy 6 159 Ft
Care to Dare George Kohlrieser / Kemény kötésű
common.buy 10 341 Ft
Alchemy / Puha kötésű
common.buy 7 185 Ft
All Marketers are Liars Seth Godin / Puha kötésű
common.buy 6 517 Ft
Innovation in Real Places Breznitz / Kemény kötésű
common.buy 13 518 Ft
Attitude Is Everything Jeff Keller / Kemény kötésű
common.buy 11 651 Ft

Why do consumers pay a premium price for a brand? Is it better quality, the look and feel, or is it the brand's social standing? Author Nigel Hollis believes the answer to all those questions is "yes." Yet the vast majority of brands today trade on past equity and transient buzz. And marketers focus on plan execution rather than creating meaningful differentiation rooted in the brand experience. This lack of meaning is creating a market full of commodities rather than products that instill loyalty. But loyalty (i.e., repeat business) is the key to long term success, and that requires focusing on meaningful differentiation: functional, emotional, or societal. Here, brand expert Nigel Hollis focuses on the four components of a meaningfully different brand: purpose, delivery, resonance, and difference.This unique model will be applied to two very different brand models: premium priced and value priced. The models will show readers how to amplify what their brand stands for across all the brand touch points including: findability, affordability, credibility, vitality, and extendibility. The book will include cases of global brands such as Dyson, Johnnie Walker, Geico, Volkswagen, and more.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


Archery Anatomy Ray Axford / Puha kötésű
common.buy 7 683 Ft
Naruto, Vol. 17 Masashi Kishimoto / Puha kötésű
common.buy 3 859 Ft
Cinder Collector's Edition / Kemény kötésű
common.buy 12 164 Ft
Krav Maga Fundamental Strategies / Puha kötésű
common.buy 9 425 Ft
kiárusítás
Spa & Wellness-Management Stefan Nungesser / Kemény kötésű
common.buy 15 166 Ft
Principles of Electrodynamics Melvin Schwartz / Puha kötésű
common.buy 7 434 Ft
Trail Of Tears John Ehle / Puha kötésű
common.buy 7 000 Ft
Come Ski with Me Rita Nesbitt / Puha kötésű
common.buy 8 370 Ft
Arte de Colgar Los Tenis Luis Mora / Puha kötésű
common.buy 6 020 Ft
Ravings of a Lunatic Kerry A Nitz / Puha kötésű
common.buy 5 691 Ft
Norman Sinclair. [A Novel.] William Edmondstoune Aytoun / Puha kötésű
common.buy 11 870 Ft
Wissensmanagement Fur Schutzrechte Und Ihre Bewertung Hermann Mohnkopf / Kemény kötésű
common.buy 33 070 Ft
Young Adults Deserve the Best Sarah Flowers / Puha kötésű
common.buy 25 089 Ft

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása