Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand Management
Libristo kód: 35540791
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, április 2021
Branding is an increasingly important part of business strategy for all types of businesses, includi... Teljes leírás
? points 222 b
35 577 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Deal Elle (author) Kennedy / Puha kötésű
common.buy 3 429 Ft
toplistás
Trinity Seven, Vol. 22 AKINARI NAO / Puha kötésű
common.buy 5 171 Ft
toplistás
Anime Architecture / Kemény kötésű
common.buy 14 796 Ft
toplistás
Tokyo Revengers (Omnibus) Vol. 1-2 Ken Wakui / Puha kötésű
common.buy 7 447 Ft
toplistás
Bread - A Baker's Book of Techniques and Recipes, 3e Jeffrey Hamelman / Kemény kötésű
common.buy 24 415 Ft
toplistás
Kawaii Kitties / Puha kötésű
common.buy 6 996 Ft
toplistás
Sociology 9e Anthony Giddens / Puha kötésű
common.buy 15 129 Ft
Taylor Swift Chas Newkey-Burden / Puha kötésű
common.buy 4 597 Ft
Deathless Catherynne M Valente / Puha kötésű
common.buy 4 305 Ft
Confidence Man / Puha kötésű
common.buy 5 699 Ft
Star-Crossed!! 1 Junko / Puha kötésű
common.buy 4 418 Ft
Painting the Mountain Landscape Eileen Clark / Puha kötésű
common.buy 9 701 Ft
Python Network Programming Abhishek Ratan / Puha kötésű
common.buy 20 797 Ft
Lonely Planet Kids The Travel Book Lonely Planet Kids Lonely Planet / Kemény kötésű
common.buy 6 996 Ft
Equine Ophthalmology / Kemény kötésű
common.buy 83 653 Ft
Coping with Anxiety Edmund J. Bourne / Puha kötésű
common.buy 8 215 Ft

Branding is an increasingly important part of business strategy for all types of businesses, including start-ups, SMEs, NGOs, and large corporations. This textbook provides an introduction to brand management that can be applied to all these types of organizations. Using story-telling to guide the reader through the main concepts, theories and emerging issues, it offers a theoretical and applied perspective to brand management. Highlighting the relationship between different brand concepts, this textbook explores the role of branding from both a corporate and a consumer perspective and highlights implications for employability and future career options. With case studies, activities, learning objectives and online resources for lecturers, this book is an ideal accompaniment for undergraduates, post graduates or students who have never studied branding before. Written in an approachable way, it gives readers the basics, allowing them to enhance their understanding of the core topics and advance their study further.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 266
EAN 9783030661182
ISBN 3030661180
Libristo kód 35540791
Súly 544
Méretek 178 x 254 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása