Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership Taylor
Libristo kód: 04380137
Kiadó John Wiley & Sons Inc, április 2010
This refreshingly simple, practical guide demonstrates how brand management can boost business perfo... Teljes leírás
? points 102 b
16 005 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Instrument Flying Taylor / Kemény kötésű
common.buy 15 835 Ft
Database Development For Dummies Taylor / Puha kötésű
common.buy 15 159 Ft
Rustington Taylor / Puha kötésű
common.buy 7 527 Ft
Anarchy of Stephen and Matilda Taylor / Puha kötésű
common.buy 8 418 Ft
Rewiring the Real Taylor / Kemény kötésű
common.buy 43 227 Ft
Crystal Reports 2008 For Dummies Taylor / Puha kötésű
common.buy 10 982 Ft
Sanctions as Grand Strategy Taylor / Puha kötésű
common.buy 12 940 Ft
Africa in International Politics Taylor / Puha kötésű
common.buy 27 548 Ft
Zizek and the Media Taylor / Kemény kötésű
common.buy 25 625 Ft
Dekalog 04 - On East Asian Filmmakers Taylor / Puha kötésű
common.buy 11 798 Ft
Brand Vision Taylor / Kemény kötésű
common.buy 18 679 Ft

This refreshingly simple, practical guide demonstrates how brand management can boost business performance. It is the ideal inspiration for creating growth in today's tough economic times. Following the template of the highly successful original version, the book consists of a programme of 8 "workouts" that will help marketers raise their own game in key areas such as: insight, portfolio strategy, positioning and innovation. The tools and techniques in the book have been road-tested on over 100 brandgym projects out of the last 8 years, making this book extremely practical. Based on the inside stories of brand leaders who have achieved success: Tesco, T-Mobile, Unilever and Proctor and Gamble. These companies share their tips, tricks and warn of the traps to avoid. 50# of the content is new or updated with the latest thinking on "recession proof branding", how to win when times are tough, communication briefing, growing the core business and new research with marketing directors on the key success factors of brand leaders. The authors are most influential, appearing in The Guardian, Marketing, Brand Strategy, Market Leader and The Marketer . The CIM have called David Taylor one of the " World's 50 most important marketing thinkers ".

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Gym, Second Edition - A Practical Workout to Gain and Retain Brand Leadership
Szerző Taylor
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 260
EAN 9780470686195
ISBN 0470686197
Libristo kód 04380137
Súly 634
Méretek 198 x 243 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása