Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Brand esSense

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand esSense Neil Gains
Libristo kód: 02083221
Kiadó Kogan Page Ltd, november 2013
Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to more than one or tw... Teljes leírás
? points 79 b
12 403 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Pražská strašidla Magdalena Wagnerová / Kemény kötésű
common.buy 3 122 Ft
PALAVA Helena Jandeková / Kemény kötésű
common.buy 2 038 Ft
Top 10 Scotland DK / Puha kötésű
common.buy 3 448 Ft
La femme de trente ans Honoré de Balzac / Puha kötésű
common.buy 3 464 Ft
De bello Gallico aesar / Puha kötésű
common.buy 7 544 Ft
Erfolg bei Pokerturnieren. Bd.1 Eric Lynch / Puha kötésű
common.buy 8 689 Ft
Chopin Adolf Weißmann / Puha kötésű
common.buy 9 407 Ft
Heidelberger Katechismus-Brevier Matthias Freudenberg / Puha kötésű
common.buy 3 373 Ft
British Transatlantic Slave Trade Vol 2 Robin Law / Kemény kötésű
common.buy 81 794 Ft
Computer-Assisted Microscopy John C. Russ / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Algorithmic Aspects in Information and Management ao Ming-Yang / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Metabolomics Jens Nielsen / Kemény kötésű
common.buy 131 082 Ft
Glashaus laus Salewski / Puha kötésű
common.buy 8 654 Ft
American Addresses, with a Lecture on the Study of Biology Thomas Henry Huxley / Puha kötésű
common.buy 9 552 Ft
Addiction And Grace Gerald G May / Puha kötésű
common.buy 6 039 Ft
Grundzuge Der Analytischen Makrookonomie Thorsten Hens / Puha kötésű
common.buy 17 062 Ft

Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to more than one or two of the classic five senses. Branding expert Neil Gains shows both the science and the practical applications of how this can be done, and links symbolism and storytelling to sensory experience in brand marketing. Drawing on the latest research and design thinking he shows how brands can link storytelling archetypes and symbolism to customer experience to build a multi-sense phenomenon. This groundbreaking book provides innovative branding tools for evaluating where a brand is on the sensory and storytelling scale, analyzing its potential and giving it a clear pathway to optimizing its unique sensory appeal.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand esSense
Szerző Neil Gains
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 232
EAN 9780749470012
ISBN 0749470011
Libristo kód 02083221
Súly 361
Méretek 185 x 242 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása