Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods Sandra Meister
Libristo kód: 01784342
Kiadó Gabler, április 2012
Do brand communities really work for FMCG? Can brand-community members be characterized by specific... Teljes leírás
? points 168 b
26 638 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lateral Flow Immunoassay Raphael Wong / Puha kötésű
common.buy 132 012 Ft
Imminent Science Giovanni F. Bignami / Puha kötésű
common.buy 10 410 Ft
Die Weltfriedensbotschaften Papst Johannes Pauls II. 1993-2000. ohannes Paul II. / Kemény kötésű
common.buy 33 456 Ft
Terrain Evaluation Colin W Mitchell / Puha kötésű
common.buy 33 643 Ft
Martha Stewart's Encyclopedia of Sewing and Fabric Crafts Martha Stewart Living Magazine / Kemény kötésű
common.buy 14 422 Ft
Hermetische Heilmethoden Johannes H. von Hohenstätten / Puha kötésű
common.buy 10 684 Ft
Erzählungen, Vier Therese Huber / Puha kötésű
common.buy 13 519 Ft
Extremum-Seeking Control and Applications Chunlei Zhang / Kemény kötésű
common.buy 52 505 Ft
Nur noch fur Dich, Band III Hubertus Scheurer / Puha kötésű
common.buy 5 418 Ft

Do brand communities really work for FMCG? Can brand-community members be characterized by specific behavioral attributes? Are there significant differences between members and those simply visiting the brand-community site? In her study Sandra Meister derives a set of behavioral attributes relevant for brand-community members. By means of significance test and structural equation model, she examines the behavioral profile of brand-community members and compares the results with non-members. Additionally, she investigates the impact of the behavioral attributes on the brand performance: purchase intention, recommendation, and price tolerance.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Communities for Fast Moving Consumer Goods
Szerző Sandra Meister
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 292
EAN 9783834940544
ISBN 3834940542
Libristo kód 01784342
Kiadó Gabler
Súly 416
Méretek 213 x 152 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása