Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Brand and I

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand and I Kevin Green
Libristo kód: 08868831
Kiadó Legend Press Ltd, december 2013
Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are do... Teljes leírás
? points 68 b
10 552 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Classic Kata of Shorinji Ryu Leroy Rodrigues / Puha kötésű
common.buy 11 006 Ft
Climb Patricia Charles-Heathers / Puha kötésű
common.buy 8 292 Ft
Boiled Dinner Juanita Gill-Schoen / Puha kötésű
common.buy 7 858 Ft
Dutch Silver J.W. Frederiks / Kemény kötésű
common.buy 48 724 Ft
Das Keto-Prinzip Bruce Fife / Puha kötésű
common.buy 7 793 Ft
Compadres Paul Pumpian / Puha kötésű
common.buy 7 184 Ft
Years Gone Bye Lorraine Rocco / Kemény kötésű
common.buy 9 459 Ft
Wonder of Grace Halina B. Slowik / Puha kötésű
common.buy 6 935 Ft
Er? Maurice Renard / Puha kötésű
common.buy 6 451 Ft
Realism as Protest Tara Forrest / Puha kötésű
common.buy 17 691 Ft
Born Into Greyworld Kathleen Medina / Puha kötésű
common.buy 8 851 Ft
Monkey with the Golden Arm Rick Thomas / Puha kötésű
common.buy 15 042 Ft
Operations of the 35th Division in the First Phase Hans O Olson / Puha kötésű
common.buy 25 654 Ft

Demands on marketing and communications businesses continue to rise. People tell you that you are doing the right thing ... yet you can still be losing volume, share and profit. Textbooks portray the scientific excellence of marketing techniques yet the reality tells a different story. Time, perhaps, for a change? Success lies in understanding the ways brands, their owners, and their users really behave, and managing those even better. This pivotal book tells you how the better management of subjectivity and the day-to-day application of simplicity can change destinies. It shows how realistic approaches to managing brand destinies can reduce waste and improve rewards. Watch as you suddenly get more value out of scarce resources in shorter timeframes. The writer synthesises the experiences of cutting-edge, high-profile teams and enterprises around the world. "The key is in recognising and managing the differences between what is effective and what is subjective. Synergise the two, streamline and simplify, and take the best of what established and emerging media and communication channels can offer you, your business and your brands. Prepare to be challenged and confronted ... but, most of all, get ready for the kinds of successful change this approach can bring." Kevin Green, author

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand and I
Szerző Kevin Green
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 210
EAN 9781909878167
ISBN 9781909878167
Libristo kód 08868831
Súly 481
Méretek 152 x 229 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása